Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Natikače u škrinji...

Izvadio sam svoje usmrđene duboko smrznute Sketchers natikače iz frizera nakon 24 sata
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i oprao ih u veš mašini natackane arfom.
Pomolite se za mene.

Istovremeno sam stavio u rajnglu ulje za paellu, upalio i zaboravio.
Upalio sam i veš mašinu u kupaonici i shvatio da u kuhinji nešto gori.

Trka.
Primio sam kipuću rajnglu golim prstićima i vrlo brzo shvatio da sam primio kipuću rajnglu golim prstićima.
Rajngla u zrak, prstići mah-mah, Riba hop-hop, rajngla dum na pod, ulje maslinovo ekstradjevičansko po linoleumu i mojoj desnoj, od odbojke seksi stesanoj nožici te pripadajućoj VANS tenisici.

Posljedice:
Izgoretina na linoleumu,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
klizak pod, tenisice k natikačama u mašinu, noga pod led.
Sreća da je u frizeru bilo i makedonskog konjaka (fala Vinko!), pa je sve splaslo.
Paella zakurac, opće mi nije sjela.


Sva sreća da sam danas praznio mob pa iskopao ove slike od kojih sam propišo kad su snimane…


Zavođenje (okretište Črnomerec)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Potkrala se krupna “MiSTEAK”!!!!!!! (Kukljica, konoba nešto)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stiglo od Iki...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sve je bliže dan kad se na Jarunu pliva sedmi međunarodni Zagreb Open maraton. Ove godine nažalost bez mene jer idem vidit juniora na more jer delam sljedeća dva vikenda.

Iako nećete vidjet posrnulog morža, mene, još nije kasno da se prijavite ili bar dođete na grah i pivicu! Pa, navalite!
Jarun Maraton 5000 m

Isto tako, teško da ću stić posjetit još jedan koncert NoMeansNoa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

na Dirty Old Festivalu u Velikoj kraj Požege u petak. Kako tamo mora bit dobrooo. U prošlom sam životu sto posto bio Slavonac. Kako ja volim njihovu cugu i klopu...
Nemojte da dođem a tamo vas nema bar 10.000! Ipak su to NoMeansNo, a novi album je sve bolji...

Šmrc, ali ajd ti odoli Žmrmbljislavu!!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Još dva dana...

Post je objavljen 05.07.2007. u 08:08 sati.