Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/freshprince

Marketing

23. zagonetka – Istomišljenici

Molim one koji znaju rješenje jer su ga već prije čuli da ne sudjeluju u rješavanju zagonetke. Također molim sudionike da ne traže rješenja po internetu, jer onda sva igra gubi svoju draž i nije zanimljiva. Hvala na razumijevanju!

Eto... diploma je bila, hvala vam svima na čestitkama, hvala SamoIstina na tekstu koji je napisao, hvala mu što se i nakon diplome brine za mene... ustvari konstantno se on za mene brine, često pomislim da tu svoju diplomu velikim dijelom dugujem i njemu, jer mi je pomagao kad je to bilo najpotrebnije, često i na svoju štetu. U meni se uvijek javljao neki osjećaj da iskorištavam tog čovjeka, ali nije to bilo tako, nikad mi to nije bila namjera i nadam se da ni on to nije pomislio. Nikad ga ustvari nisam ni pitao što on misli o tome, uvijek smo imali toliko toga za razgovarati da je nemoguće sve teme obraditi, no poznavajući njega, uvjeren sam da će mi on sad dati odgovor pismenim putem! No dosta o tome, još će netko pomisliti da smo nastrani. Imam ja lijepih riječi i za druge moje prijatelje, no znam da oni ovo ne čitaju, a glupo je da im iza leđa pišem o njima. No, kad već spomenuh nastranost, da se osvrnem na Luftićev komentar o Deenu. Ne znam o kojem se to vicu radi ni u kojem je kontekstu Deen spomenut, jer mogli ste primjetiti da se vicevi i sličica redovno izmjenjuju svaki dan, a blesave izjave se mjenjaju svakim novim učitavanjem stranice, dakle to je sve skripta koja automatski generira sadržaj. Niti biram viceve, niti ih postavljam, nekad se i meni mnogi ne sviđaju, ali kad su već tu... što mogu! Protiv Deena nemam ništa, čak mi je super ona pjesma 'Čija si?' (mislim da se tako zove).
Da se vratimo malo na temu ovog bloga, a to su zagonetke, zadnju zagonetku je riješio SamoIstina i time je prešao u vodstvo koje dijeli zajedno s Kikicom. Čestitke!

Odgovor: Drugi.

Evo jedna koju vjerojatno mnogi znaju, ali ne želim da se netko naljuti zbog nje, ipak je ovo jedan šaljivi blog, i volio bih da ga se tako i doživljava!

Šest nogu, dvije vise, dvije glave isto misle.

Pozdraw! mah



Post je objavljen 02.07.2007. u 13:00 sati.