Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/magiclady

Marketing

heh... miki - moja inspiracija

hehe... miki, miki... ona me inspirirala da napravim ovaj blog... miki je cura koju sam upoznala na forumu... svi koji ste fanovi harryja pottera MORATE se regati...

pa, ovako... ja sam slytherin by blood ilivam ga andrea. iz harryja pottera su mi najdraža 3 lika - 2 dečka i 1 cura. naravno sada ćete misliti da su to harry, ron i hermiona. ne! nisu! to su blizanci weasley i hermiona. zašto??? bliznaci - zato što su opičeni i nekako u skladu. hermiona - jer je pametna, zgodna, lipa, zabavna...

pa, kako ne znam napisati za sad ništa novoga... evo vam nekoliko sličica:

blizanci

Slika hostovana na Fotorola.com

hermiona - 3 slike

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Ron & Hermiona

Slika hostovana na Fotorola.com

Post je objavljen 29.06.2007. u 08:41 sati.