Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

ni ne fumam,ni ne ločem niti pijem.... a u pičku materinu upala mi cigara u pivo :)

aloha piplj....kako ste..meni je užasnoooooooooo dosadno...buraz mi ima vodene kozicenamcorbang...zašto sada zašto?...luda sam od svega.cijeli dan sam na chatu..mailu itd...nešto malo uređujem svoj drugi blog koji niko ne zna....hahahanutnutnutnut....danas sam bila u šetnji s bratom do parkića....sve je pusto i prazno...točno se osjeti da je ljeto...e da moram spomenut da moja malinica ima novu ljubavcerek...ne želi mi reč ko je ali ču saznat tj.reči če mi u pon...napisala sma i jucher post ali sam toliko prolupala jer je bio fanski dug(inače i takve pišem)....otišla sam s mamom do towera ah što smo mogle vidjet ja kad idem u shooping treba mi cijeli dan u 2 i pol sata prošle smo 6 dučanabanglud...itd...na malog brata mi skočilo neko malo jebano pseto da mi počela nešto srat vlasnica odbrusila bi nju i ono malo pseto koje moje stari zove pizdolizac( maltezeri,pikinezeri,čivauve,pinčevi i te male beštije) to nebi da mi platiš imala za kučnog ljubimca maltezera meejbi....oprostite ko ima takve picajzle po kuči ne moj te se uvrijedit ko što neki ljudi meni seru za mog psa tako ču i ja za te...ne bi ja dala svoju missy da mi ponude 100000 eura...vrijedi ona više nego sve to zajedno( bez uvrede ali je naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj pas!!!!!!!!!)thumbupthumbup..moja maza i ljubav!!!!!!!!!cerek..jebeš dečke oni ti samo znaju slomit srce ali psi su naj prijatelji čovjeku oni su spremni dati život za tebe ONI a ne nikakav dečko!!!! brzo se oni rastope...skužajte dečki što tako mislim ali takav je moj dojam ....očito se varam da bar nono...summer je ludilo..........hehe nadam se....luda sam malo smo se danas ja i boki posvađali sere vječito zapeo je za mene ko pijan za plot (česta izreka moje stare) hahaha...i onda mi soli pamet...prvo me izvrijeđa a onda cmizdripuknucu..ma smirit če se on...valjda njegovoj glavi ne može se dokazat da više ne želim biti s njim želim ga samo ko fakat dobrog frienda...a i ja.....moji prob ....imam neku tajnu misiju koju moram obavit ali samo još 1 osoba zna za nju i ne smijem ju reč kasnije če se saznati za par tjedana,,,,,ali sam se raspisala ko mutava...a i nešto vama spremam malo zabave skupljam materijala...biti če ludo neki su to vidjeli ali neki ne:)))))))))..dosta o mom tipkanju očito sma vam dojadila....kissam sve a pogotovo khm....cerek(kad bi bar postajao)lud,xxx-a,tp,napaljenog,ditu,mog zekota,djblacka,evu,ellu,jerryia,iru kibota(bokia ako želi primit poz) ma sve sve sve pipelje na ovo svijetlju budi te mi doblji,zdravlji,srečni(došlo mi),i apzite d ane izgubite voljene osobe ps. zaboravila ja na curku,medenu,nanu i sharka pa sad isto poz kisss evribadiiiiiiimahwavekiss

Post je objavljen 29.06.2007. u 01:04 sati.