Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/diavola

Marketing

Izazovne skradske šume

Prije mjesec i nešto bili smo u Skradu, ali smo se sputili dolje i pogledali Vražji prolaz koji nas je oduševio. Nismo stigli popeti se i na vrh. I tako, odlučismo mi pretprošli vikend, kad smo osvojili s lakoćom Bjelolasicu i Snježnik naughty da se popnemo još negdje. Izbor je pao na Skradski vrh. Očekivali smo da ćemo i to osvojiti da ni ne trepnemo, međutim, malo smo se, kako to već ide, zeznuli.

Da skratim čitavu priču. Htjeli smo zeznuti sve one koji kreću od točke koju navodi dr. Poljak, malo se prošvercati s hodanjem smijeh i doći do žiga s nešto manje utrošene snage. Umjesto da krenemo iz centra mjesta ispred busne stanice, mi smo se odlučili povesti s autom maksimalno koliko možemo i tako od 1,5 sat previđenog hoda, uštedjeti bar 30-45 minuta. No, preko preče, a okolo bliže, ne samo da se nismo popeli u vremenu koje je predvidio Poljak (1,5h), nego smo se penjali puno više od 2h. blabla

Strašno. smijeh I nikad više mi to neće pasti na pamet. Obećanje. mah

Naime, mi smo se zagubili jer nismo pratili markaciju. Nismo je našli.

U centru sam igrom slučaja fotkala ovu kartu i to nam je kasnije bio vodič. No, ta nas je slika zeznula i to u ključnom trenutku.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo malo uvećane karte. Ovdje u grubo možete vidjeti da smo mi krenuli crvenom crtom, a trebali smo plavom.

Naime, kad se krenete jednom jedino cestom penjati gore, za svaki slučaj pitajte ljude usput idete li u dobrom smjeru na vrh i kad dođete na kraj te vijugave ulice i prođete zadnju kuću u mjestu, nema 100-200 m naići ćete na markaciju koju mi uopće nismo skužili kad smo dolazili. Zašto, vidjet ćete na kraju posta.

Dakle, mi dolazimo gore, našli smo to nogometno igralište, međutim, nema markacije. Otišli smo do vidikovca Perić, super je vidikovac, prekrasan, 180 stupnjeva vidik, stvarno gušt!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Onda smo se tu muvali, čak i našli šumsku cestu koja, kako se kasnije ispostavilo, također vodi na vrh, ali se nismo usudili više gore ići. Bilo je hrpa nekih raskršća i što smo dublje išli to smo više herojski razgovarali da "ovo nema smisla" i "bolje da se vratimo". smokin

Vratili se mi ponovo do tog famoznog igrališta i tu ja donosim kobnu odluku da sigurno mora bit staza bočno od igrališta, pouzdajući se u fotku na digitalcu. Gledam tu žutu crtu koja ide s boka igrališta i uvjerim ekipu da je to - to. Dakle, krenemo se mi penjati po pol igrališta pa u šumu.. kad ono! eek

Inače, na jednom od golova su ljudi ispaljivali loptu na golmana i ono.. igrali se nogometa, ne mogu si zamisliti što su mislili kad su nas vidjeli kako samouvjereno pičimo preko igrališta i negdje na sredini igrališta odjednom se pentramo u gustu i gotovo neprohodnu šumu. Možda su mislili da idemo na vece. Hehe, mora da su odvalili.. party

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

U šumi nas je zatekla takva užasna strmina da su se i neki iskusni planinari zadihali, oznojili i rekli da skoro ovakvom okomicom nisu išli. Trebala nam je trećina pređenog puta da bi uopće to skužili. Onda više nije bilo natrag! Prestrmo osim da sjednete na dupe pa dolje. Kad pogledate prema vrhu stalno imate optičku varku da još malo imate. A ono vraga.. ja sam bila toliko ljuta sama na sebe da sam hodala kao luda iz inata! cerek

Ovdje je jedna od rijetkih točki gdje je uzbrdica bila ublažena pa smo mogli uzeti malo zraka i vode i malo dušu odmoriti.

Kasnije mi je palo na pamet da ovuda vjerojatno nikad nitko (normalan) nije išao pa sam predložila da se ovaj put nazove po meni. smijeh

Da skratim priču, mi smo ishodali tu strminu i pridružili se nekom šumarskom putu. Padali su prijedlozi da se vratimo no, ja sam tad već bila totalno neumoljiva i rekla "e sad ćemo ga naći pa makaaar!".. i slične spike! Ne moram vam reći kakva me sreća preplavila kad smo našli prvu markaciju, tj. kad smo se konačno priključili na taj famozni planinarski put. Ajmeeee! A tek kad smo došli pred kapelicu:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Udesno od kapelice je stazica na nju se popnete i par metara dalje je žig. A stotinjak metara od žiga je još jedan vidikovac, tzv. Josipova klupa.

Tamo sam sjela i zajecala. smijeh

Nego! Gdje su pogriješili oni, a gdje mi. Dakle, ako se odlučite ići autom, stotinjak metara od zadnje kuće kad se popnete tom vijugavom cestom naći ćete ne baš vidljivu oznaku na cesti. Otkrili smo je, naravno, na odlasku s mjesta događaja. Desno od te oznake na cesti je mala livada s klupom i stolom..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

.. a ulijevo drvo s oznakom..

.. ili još bolje.. drvo je puklo ili je slomljeno točno gdje je nacrtana markacija..

Konačno, kad smo se spustili u selo, vidjeli smo drugu mapu i na njoj nešto jasnije označeno, no, još uvijek neprecizno. blabla

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Koja je naša greška? Nikad više bez markacije. cerek

Post je objavljen 27.06.2007. u 16:22 sati.