Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

ništa specijano

bok ljudofi i ljudofice....kako ste? evo samo da vam se javim da ne bude zapušten blog....ja sma malo u komi ali če valjda proč....jučerašnji dan bio mi malo dosadan........došla sam s krka u 1 ujutro bila budna do 3- spavala do 4 i do 5 pričala s tatom....od 5-9 sam spavala...malo na kompu uređivala blog ali dakao je moj brat ga ugasi a nisam spremila puknucu mad
za ručak smo imali mahuneblabla..ja sam jela njih ali ipak one su više mene...meni su totalka out ....za vrijeme ručka su se strarci dogovorili da če mo prehranu svesti na zdravo...a ja i buraz smo samo okretali očima........groznonamcor...poslije ručka sma kao gledala televiziju i zaspala...spavala sam do 7...tada je zvao boki...ugodno me iznenadio...bila sma u šoku..pričali smo pričali...rekao mi da ima novu curu i meni je fulllllllllllll drago pa zaslužio je bolju od mene....cool....onda mi poslo poruku....nema veze ne treba vas zanimat sadržaj....kasnije sam išla kod bake........prodavala zjake...nakon bake otišli smo oko 10 u grad..prošetali smo korzom i otišli na gelatonut...super..oko 11 i pol smo došli doma ja sma gledala po 1. put zakon braće...nije me prije bilo zanimalo..kad imam oba dvije sezone na kompu........i mogu reć da je super serijathumbup....žao mi je šta sma propustila....kasnije sam u kuhinji bila s tatom na laptopu birali smo mob...i još nisma odlučila....lud...uvjek nekom nešto nedostaje.....za vrijeme serije smo se ja i buraz posvađali jer mi išao više na bubrege.....odjurila u svoju sobu i tamo na miru gledala zakon....a on lijepo u dnevnom di su ozvučeni svi efekti......tada sam ga htjela ubiti....u sobi začorila itd........tako da vam nisam uspjela napisat jučer post..........sad idem malo uređivat blog...e i još nešto ako vam se nešto ne sviđa na blogu na primjer muzika...dizajn..ili pak nešto treće recite pa ču se ja potruditi to ispraviti cjenim vaše mišljenje...pozdrafwavewave

Post je objavljen 26.06.2007. u 11:11 sati.