Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

ja zaljubljena...

yoyoyo people...kako ste kaj ima novoga?kod mene svačega.....zaljubila sam se!!!!!!cerekjoš jučer....došlo je i moje vrijeme....ovako je sve počelo još doma smo se ja i oka prepirale di idemo lukobran ili dražica.....uz moju pobjedu odluka je pala na dražicu....thumbupmoja i njena mama su išle na koralj plaža do ,a mi na dražicu...zajebavale se mi itd.....nakon nekog vremena otišle smo na bazen...malo po malo kupale smo se u jednom...pa bile na masaži ispod gljive i ja odlučila otići u novi bazen...tamo je bio i on..mic po mic ja prišla ono čavrljanje...itd..pa na akvaganu me onako đentimentalski prepuštao...nešto kasnije ja otišla na našu plažu kad i on tamothumbupeek..meni mrak....nešto kasnije smo se gurali....topio me....povlačio...grlili se ali onako spontano...rekao mi da ima curu.....puknucu.yoy mali je mrak...taman moj tip:duga kosa,đentlmen,ne sluša cajkenaughty,tenisač...hahaha ali ima svega u tome loše jer se i oka u njega pali....mad.kud baš u njega hahhaha...otišao je doma... i nadala sam se da ču ga vidjet u gradu..ali nisam....otišla sam do štandova..bilo mi dosadno pa sam pomagala u prodaji..oka i moj buraz su otišli na trambulinlud.mogla sam i ja ali nije mi se dalo...otišla sam malo u centar pa do bratića itd...u zadnji tren sam išla si po sladoled...pa sam opet našla se s burazom i verom a ko da je krk new york...bang.doma smo došli oko 1 ujutro....a trebale smo u 12...hahaha malo smo zaksnile...nije bilo bed...zaspala sam ko pseto...ujutro me vera probudila s pjesmom....pa smo se parale od smjeha....ručale i bile malo ispred zgrade..tamo bili boro,dejan,moj buraz i borna(mali je fulllll sladak,črnjo,onako mali slatkiš pravithumbup)kasnije smo otišle na kupanje..morale smo na koraljnamcor...jer je oka trebala čuvati brata...grrrrrrrrr...bili smo s njima dok nisu klinci zaspali....tada mo otišle na dražicu....nakon par skokova javio mi se on..mislila sam da ga neču više nikad vidjeti...kad onda moj smile do neba:)...nisam ga ni skužila ali mi se javio..mislim da ni on nije ravnodušan...onda smo se ratovali protiv borota ,dejana i mog buraza...gađali se pijeskom...pobjegli smo nas 3 na mrežu..tamo sam ja izronila 6 krastavaca....kad smo tamo u pličaku počeli se gađati njima...lovro(njegovo ime) ih se gadio...pa ga je luda oka citiram:ako si faca dotakni ga(mislila je na krastavca).. a on je vrisnuo...parala smo se...veronika je nekom talijanmu bacila na glavu krastavac i sva ona voda mu iscurila po glavi...ogavno.....kasnije je rekla šta on oče..a ja rekla da joj da kiss....a onda joj reko da je nebi za milijardu eura...kad smo se vračali rekao je da nema curu samo je to rekao da vidi moju reakciju...ja neznam da ga izvrijeđam što me zajebajšinao ili da budem happy....u jednom skoku sam se zaderala ljubavi....a njemu nije smetalo...vero je rekla oooo pa ju je kao nešto topio i pokazivao hai-kik....kasnije sam se zagrnula njegovim ručnikom i uletila u vodu s njim...tamo me zagrlio....veronika ga nogom u jaja...poor lovro....kasnije je reko da mu JA smočim kapu i JA uletila s kapom u more....skupio je svoje stvari i otišao doma...mi smo se vratili na koralj kod moje stare i tamo nešto se zajebavale...tamo su nas petar i matej topili...ja sma se parala od smijeha..neka tipuša je umeđuvremenu ulovila morskog konjica ali ga nije pustila da živi...glupoča(novi naziv)...došle mi doma i otišle kod njene none tamo sam upoznala se s nekim rođacima iz zg....krenula sam pisat 10 kilometarski post...malo duže vrijeme.....veronika nam servirala kolač i svu kuhinju sje****...ja umirem dok pišem....onda sam naručila lubenicu i sve je pokapljala po podu.....a njen brat petar jede manjonezu & keshap...ludo..upravo se svađam s bratom-.....ubit ču gaburninmad.tješim se da lovrota neču vidjet jer još par min idem za rijekueeknononono..1 put u svome životu da ne zelim ić s krka zbog JEDNOG SLATKOG DEČKA....my life is start!!!!!vera če ga svaki dan vidjet a ja a ja....ali nema bleme poslat če mi njegovu sliku!!!! ali sam se raspisala vrijeme je da malo smanjim doživljaje...doči ču ja ovdje još morammmmmmmmmm.....lud...ljudofi reci te da nisam luda zabrijala za tipa...kako je sladakkk....sladak...evo zovu me da se vračam u svoje kraljevstvo u rijeci u kojoj nema ovako lijepih prinčeva..šmrc šmrc...svima šaljem kiss s krka...do idučeg tipkanja....ps.oka pazi što radiš ako mi ga otmeš NE IDEŠ S MENOM U GARDALAND JASNO? hahaha..e PA TAKO ČE I BITI... kiss svima voljim vas svemahwavewavewavewavewavewavemah

Post je objavljen 24.06.2007. u 20:23 sati.