Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Koncertna sezona


Bio na Kaiser Chiefsima i QOTSA! Urrra!!!
Propustio sam Placebo jer sam se išao igrat u park s Juniorom.
Mudra odluka.

Ne zato što ne kužim Placebo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nego što mi Slinivoj puni baterije.

Sam Radar Fest u organizaciji InMusica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
je nešto sjajno.
Livadica, pivica, sendviči, majice za kupit (katastrofalno li ružnih majica, majko mila – izdaja, uvreda, neudača!), pijana vesela banda…
Ko da mi je opet 25 let!

Sjajna organizacija i nažalost premalo ljudi.
Dogodine će bit puno bolje, svaka čast organizatorima, drugi put ću pitat jel smijem unijet fotić pa ćete se zato sad morat zadovoljit Neletovim fotkama. Fala Nele!

Kaiser Chiefs su me oduševili jednostavnošću i energijom, iako pjevač ima karizmu tratinčice s fotosintezom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sive čehla i crni lajbek?
Alo dečko, di ti živiš?

Grubnić bi se prekrižio da ga je vidio, Cigi posegnuo za viagrom…
A tek gitarist s vunenom Gibon kapicom na +35!?
Jezivo.

Sva sreća da dobro sviraju.

Queens of the stone age
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
su bili izvrsni.
Tvrdi, hladni, žestoki.

Falilo mi je nekakve komunikacije i konzistentnosti pjesama (i dalje mi je grozan zadnji album, ali su mi svi rekli da će mi sjest nakon petnaestog slušanja), ali odgrmili su Zagreb kako već dugo niko nije.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zato će danas NoMeansNo
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
(i dalje mi je grozan zadnji album, ali su mi svi rekli da će mi sjest nakon petnaestog slušanja) isprašiti Preluk.

Svi u Rijeku na PRIREDBU!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Isuse, kako su ti ljudi divlje dobri.
Samo da još odsviraju neke stvari i od Hanson Brothersa (to su isto oni - ali žešći) i ja najsretniji na svijetu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Priredba na otvorenom pod šatorima imenom PRIREDBA traje još od jučer, pa se vidimo!

Ja pikčim drito s posla oko 7, pa ak treba nekog skupit na rotoru – pjevajte!!!

Forza Fiume!


Gledam jučer Jugaše kako za picinu dlaku (ala gušta!!!) dobivaju Partizana i sjetim se one milijarde četveraca koje sam pucao ja Darku i Darko meni na Rabu, taman prije nego što bi zašlo sunce, a onda na hladni Zlatorog na Velu Kamenu.
Desnica ti se vuče po podu, mrtav umoran a sretan...
Jebate, kako ti je taj gol mali kad pucaš, i kako je ogroman kad treba branit…

Frane, Supermenu, rasturite Digiće tunajt!!!


Post je objavljen 23.06.2007. u 11:30 sati.