Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

naj naj tjedan :P

pozdraf svima....bili smo na izletu još u drevni utorak...inače opet ja ko ja u kazni sam od nedjelje pa nisam smijela na komp(a ko kaže da sad smijem)....dakle mamu sam nagovorila i otišla na izlet.thumbup.joj kako ja volim moju mamicu.....sad ču ja to malo opisat....dakle morali smo se nać ispred škole..iz našeg raz ih išlo 11....eek.nama bolje samo naše društvo...u basu smo bili s bekavcima....zakon....nakon vožnje stali smo u centar krka...išla sam onako na kratko pouz svakoga...nema koga nema a da ga ne poznajem (osim turista)....stigli smo tada na kamplin(kaštel)...pa su me gnjavili profesori....imali smo 25 min slobodnog...nut.malina,vale,paička,tara i ja otišle smo do škole pa na porto pižanu....u određeno vrijeme morali smo se nać na veloj placi...krenuli smo prema basu....stali smo u jurangdvoru...išli smo razgledat glupu baščansku pločulud.nije nikoga ništa zanimalobang.kasnije napokon u bašku....samo jednom rečenicom može se reć neka žale ko nije bio....ludnica...čim smo stigli išli smo se presvuči u wc pa su nam neke jebane babe počele srat...neka seru mene nije bilo briga....kupali smo se...nešto kasnije smo iznajmili pedalinu prvo naši dečki,pa mi i onda ove ostale kopije.....stalno smo se spuštali,zajebavali,ludirali....u pličaku igrali picigin,tukle se cure ono na ramenima dečkiju....smokin...mene je murva stalno grlio,šlampao..itd.i vukao...nije bilo ni neizbježno odvezivanje kupačeg...bilo je veselo....kasnije smo igrali uno uno....i ja pobjedilaparty.hahahahah....sve je bilo dobro dok nismo otišli na mol...tj.murva,pino,mario i ja..tamo smo skakali..bacali me na pepsi,flamingo,glava,torpedo,prijelom a ful je plitko....kasnije smo išli na skakaonu...a to se nije smjelo...a nismo znali..napali nas profesori ko luđake....navodno su nas čekali...a nisu mi smo 5 min zaksnili....u basu sam dobila kaznu da moram sjedit do razredniceburninmadheadbangmadheadbang.god kill me....kasnije sam došla natrag među ekipu....doma kad sam došla imala sam upalu mišića od jebane pedaline jer ih je na njoj bilo 11..a dozvoljeno5...lud.kasnije sam doma gledala mr.bean...i zaspala....u sri sam se parala od smijeha..svi su bili crveni(ko je bio na izletu)..jedino ja nisam i par njih..jer sam prirodno tamnoputathumbup.na pov smo riejšavali radne iz hr..jer nam drugi sat uzimala...dobila 3 jer nisam imala 2 zad riješenaburninmad.nema veze..sve je bilo superrrrrrrr!!!!!! i šečer na kraju u čet gotova škola.....imali smo 2 sata sro....pustila nas 1 sat..ja sma malo dežurala ali onako 10 min...2 sat smo bili u raz i nastavili zajebanciju....izgubila sma naušnicu za promjenu....oprostoli se od osmaša itd...danas sam krenula na krk..tj. na krku sam kod oke...bile smo na kupanju s ninom,lucijom,2 andreje,pati ijoš neko možda,,,,kupala sam se u robi bilo mi je gušt...strava....onda sam morala slušat ponižavanje od huske,i još par njih ali sam ih stalno spuštala...oko 9 smo krenule doma..pa malo do štandova..pa u pekaru itd...uglavnom ja i oka smo napravile poplavu u kupaoni....kasnije smo radile rokezu macama....parale smo se od smijeha...jadne mačkebang.a šta češ...onda malo na cahat i tako....sad idem savat jer sam umorna...kiss svima tnx. na komovima..noć/dan kako kome...komentirajmo se

Post je objavljen 23.06.2007. u 00:30 sati.