Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

Ey ljudovi......

Evo mene....škola je gotova....a z njom i sih mojih osem let kojih sam hodala v osnovnu....ma ljudi neje meni bed zbog škole,neg zbog toga ka već nam išla v razred i v školo z sem onim ljudima koje joko volim,ka već nam saki odmor z svojim malim,ma dojde mi da bečim...već mi ve falido si te ljudi....ocjene-za moje veelko čudo su super...još nemrem verovati...fčera mje bil zodnji den v životu v moji osnovni školici...bilo je se super,al nam je ravnateljica ne dola muziko jer smo v sredo poplavili pol škole...al je včera bilo još bolje...joj ljudi kaj smo stvarali;)posle nastave koja je već završila v pol 11 sam z nefčijom,cerijom i kosom išla v fat boy....posle je nevčo došel do mene pa smo išlio na drovo...ljudi kaj je tam bilo provo...si osmači smo se zmetali...pilo se...kopalo...a o drugim detaljima oni koji znodo,znodo,a ko ne, nemora...celi den sam bila z svojim malim...joj kak ga volim...najveć na sveto...i murja je uspela dojti...al smo uspeli pobeći....dečki so ostali spati na drovi,pa smo jo sister,nevčo i štef denes vjutro išli do njih...oko 12 sam došla dimo..al sam već v pol 4 išla nazoj to...tam smo bili cera,sister,nevčo,šef,kemec,mrc,antolek,čič i još nekvi...ma ljudi bilo je super...pred pol vure sam došla dimo....nefčo,štef i mrc so išli z menom i sisterkom do moje hiže,neso vupali nuter jer so mi storci bili doma...pa smo se vuni spominali...al glavno da sam jo bila z mojim bebačom kojemo pošiljam neeeeejvekšo puso....aj idem vam ve jo...pusa sema.....komenterajte malo vech.......wavewavewavewavethumbupwavewavewavekiss


Post je objavljen 22.06.2007. u 22:04 sati.