Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/frizeraj

Marketing

Za nogometasicu

Ljudi moji koji dan. Toliko mi je danas bilo vruce da sam mislio da cu umrit.
Jos u salonu oni fenovi, haube, pa da crknes...
Sutra krecem u teretanu, konacno sam se uspio nagovoriti i nadam se da ce biti rezultata.
Kako mi u proslom postu niste postavili nikakva pitanja vezana za frizerstvo osim nogometasice koja je zazeljela par slicica posto ne zna kako se osisati, onda sam odlucio da vam necu pisati nista opcenito nego cu ovaj post posvetiti samo nogometasici.
Nogometasice posto ne znam ni koji ti je oblik glave ni koja ti je boja kose onda sam isao na par varijanti...
Evo za pocetak sada ful moderni bob.Frizura koja je naprijed duza, a na zatiljku kraca(takvu frizuru sada ima Viktorija Beckam,Naomi, Indira iz Colonije, Maja Suput....)
Ja sam se iskreno vec zasitio te frizure, ali da ona nebi bila skroz klasicna mozes je upotpuniti sa par ludih boja i vjeruj mi glave ce se okretati za tobom.
Evo ti npr. jedna slicica boba u tri boje


Image Hosted by ImageShack.us

Ako ti se to nesviğa ili nisi spremna na toliki "raskos" boja evo ti druga varijanta. Ova frizura je meni osobno dosta draga, mjesanje crnih, smeğih i plavih boja je super kombinacija za mlağe cure....
Image Hosted by ImageShack.us

Ako nisi hrabra za ovakne promjene onda se samo dosta izrepaj i takvu frizuru nosi dosta razbarusenu (duzinu cak mozes i ostaviti), a i mislim da su ove frizure dosta dobre za ljetne dane. Doğes sa mora, malo pjene i imas cool frisku.

Image Hosted by ImageShack.us

Eto to je za sada sve .Nogometasice, nadam se da sam ti bar malo pomogao.
U sljedecem postu objavljujem malo "ozbiljnije " frizure, a vi se naravno potrudite jer jos vrijedi ono za prva cetiri pitanja..... odgovaram ih u sljedecem postu. Zato brzo postavite pitanje vezano za frizerstvo u komentarima i ocekujte odgovor nedjelju 24.6.2007 , a do tada

sve naj naj od
Zvonimira


Post je objavljen 21.06.2007. u 00:36 sati.