Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

NOVI BIZMISs MOJ

E narode moj. produžio se ovaj stečaj pa mu nikad kraja. Još se niti ne nadzire. Ljeto došlo , potrošili se oni zaostaci penzije i sad valja nešto smisliti. A kako sam ja pisala razne, tužbe, žalbe , prijave i sl. i to imala potrebu objaviti na pravim web stranicama, a frre-sb. nešto ne radi, otvorila baka svoje stranice. slav-brod.com. I sad lijepo tamo pišem. i učim preko nekoliko programa od mikrosoft pablises, makro medije do najnovijeg mikrrosoft exprsion web. Ma svašta ti programi znaju, svašta i ja već znam. samo uporedite koliko sam napredovala od prvih stranica do sada. Eh da još znam engleski gdje bi mi bio kraj. No i ovako klik po klik, metodom pokušaja i pogrešaka, i oče to mene. Do zime ću sve savladati, pa ako ne izmisle nove programe, ode baka u profesionalne izrađivače web stranica. Što da ne. 2000 kuna otvaranje stranice, poslije 300-500 kn. mjesečno održavanje i evo baki preko nekoliko penzija. samo još da nađem mušterija. Zato svakako idete i vidite, pa ako vam treba tako nešto, zovite. Na telefon ili skajpi ili e-mail, ma nema da fali. Mogu vam i instrukcije avati, mogu vam voditi i knjigovodstvo, pisati molbe, tužbe žalbe, a mogu vam i pasove šetatati.Kad već šećem svoju bellu, što a joj neki đukela ne pravi društvo, pa onda i male kerove i eto opet bizmisa.Zato ne oklijevakte , već zovite, pišite, nemam ja baš puno vremena da posao tražim, godine stižu i nemojte da ostarim načisto dok se vi odlučite da me angažirate. Samo nemojte slučajno peglanja radi zvati . To ne volem pa da j... rak raka.Ali možemo kompenzacija. Vi meni peglate, ja vama nešto.I opet dobro. Ajd Bok, žurim na web

Post je objavljen 20.06.2007. u 18:53 sati.