Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/frizeraj

Marketing

Ups !!

Kako samo vrijeme leti! Tek sada vidim koliko vam se dugo nisam javljao i zato se odmah za to i ispricavamrolleyes.Stvarno nisam imao vremena, natjecanje, maturalna zabava, pa sada i matura, a moram vam priznati da sam cak mislio u jednom trenutku da cu odustati od pisanja.... Stvarno sam vam duzan puno toga napisati pa evo da krenem od pocetka.nutnutzujo

Na drzavnom natjecanju je bilo super, osvojio sam sesto mjesto i jako sam zadovoljan ( bilo nas je 32-je). Spavali smo u hotelu "Panorama-sheraton"i bilo je cool. Ja i profa smo se tih dana ludo proveli...

Na maturalnoj zabavi je bilo ludilo . Tu sam dobio titulu najsimpaticnijeg maturantacereksmijeh, joooj

Evo neki dan sam i maturirao sa odlicnim i vec sam se zaposlio u jednom frizerskom salonusmokingreedy

I to vam je ukratko to. Skratio sam vam toliko da sam nadmasio samog sebe. Ma napisao sam vam samo ono bitno....smijeh

P.s Kako vam se sviša moj novi dizajn?? Svoju sliku jos necu staviti, tako da cete se morati jos strpiti.

E da i umalo zaboravih, prva cetiri postavljena pitanja vezana za frizerstvo odgovaram u sljedecem postu kojeg cu pisati u cetvrtak ili petak. Do tada


puno vas voli
Zvonimir



Post je objavljen 18.06.2007. u 23:21 sati.