Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

hallo ljudi

evo nakon dugo časa napisala bom nekvoga posta....ve sam na informatiki....zodnji v osnovni školi...makar sam jedva čekala ka završi škola,ve bi najrajši ka još bor jan mesec idemo v školo....ne zbog škole neg zbog ljudi bez kojih bom hmrla..ljudi poludela bom..kaj bom jo bez svojih bocki:(,dečki,mojega maloga kojega već nam mogla videti saki den:(....ah bečati bom počela...srećom imam svojega dečeca kojega joko volim i bez kojega neznam kaj bi...ajd ljudi ve vam bom dela nekve pesme....ovo mje zodnji post kojega pišem v moji osnovni školjci....voljm vas se...pusa



Prijatelji, često mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure što su bile
Sve su se u gradu skrile
Prijatelji, kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smijeli
I bili smo što smo htjeli
Prijatelji, kako ste mi danas

Kažite mi,
Jeste li se umorili
Jesu li vas prevarili
Je l' nas vrijeme pregazilo

Kažite mi,
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da l' ste isti kao nekada
Prijatelji, često mislim na vas

Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da k'o na prvoj crti
Zapjevajmo protiv smrti
Prijatelji, kako ste mi danas



azurno nebo, čekamo zoru,
pet šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica, zajedno smo
momke gledale, zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne, da smo pametne
i snažne, sanjale smo zemlje daleke.

Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti,
djevojčice žene postale,
neke su se već i udale,
a ja još čekam azurne zore.

Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke




SLAVONSKE LOLE PRIJATELJU NIJE LAKO
Kad se sjetim teško mi je, niti plačem nit' se smijem
samo želim, da zaboravim, i da život bez nje nastavim,
samo želim, da zaboravim, i da život bez nje nastavim.

Prijatelju nije lako, kad se nekog voli tako,
kao što sam volio je ja,
vjerovo sam ja toj ženi,sve je ona bila meni,
a na kraju ostao sam sam.
vjerovo sam ja toj ženi,sve je ona bila meni,
a na kraju ostao sam sam.

Bez nje život , život nije, a ja pjevam ko i prije,
onu pjesmu o životu mom, ona mi je sve na svijetu tom.

Prijatelju nije lako, kad se nekog voli tako
kao što sam volio je ja,
vjerovo sam ja toj ženi,sve je ona bila meni,
a na kraju ostao sam sam.
vjerovo sam ja toj ženi,sve je ona bila meni,
a na kraju ostao sam sam, a na kraju ostao sam sam.




R.H.C.P-My Friends
My friends are so depressed
I feel the question
Of your loneliness
Confide..., 'cause I'll be on your side
You know I will, you know I will

X Girlfriend called me up
Alone and desperate
On the prison phone
They want... to give her 7 years
For being sad

CHORUS:
I love all of you
Hurt by the cold
So hard and lonely too
When you don't know yourself

My friends are so distressed
And standing on
The brink of emptiness
No words... I know of to express
This emptiness

(chorus)

Imagine me taught by tragedy
Release is peace
I heard a little girl
And what she said
Was something beautiful
To give... your love
No matter what

(chorus)


Za ovaj kamen tuge
Što leži na srcu
Zahvalit mogu tebi
I tvome poljupcu

Kroz trnje divljih ruža
Bez straha proći ću
Al' rastanak bez suza
Kao kamen nosit ću
Težak kamen na srcu

Zaboravit mogu sve, sva
nevjerna jutra i godine
Al' rastanci bez suza,
nikad se ne oproste








P onos koja svaka posjeduje...
R azumijevanje među nama:)
I skrenost iznad svega...
J adi koje dijelimo:)
A ako nas uhvati tuga...
T u smo uvijek da se utješimo:)
E motivne smo skroz...
LJ ubav velika vlada među nama:)
I kada nam je teško...
C vilimo jedna drugoj na telefon:)
E ,to su tajne...

...Zbog Kojih Smo Mi Prave PRIJATELJICE!! 4ever!:)









Post je objavljen 18.06.2007. u 14:38 sati.