Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/diavola

Marketing

Bjelolasica

Put do vrha i nazad Bjelolasice protekao je bez ikakvih problema.

Za nepovjerovati. smijeh

Sad već znate kako se ide, a ako ne znate, ne bi bilo loše kupiti knjigu dr. Poljaka 50 izleta, opet će ona.. smokin Krećete preko Mrkoplja, Matić poljane, Tuka pa prema planinarskoj kući Jančarica, ako imate vremena na pretek i baš vam se hoda! Ako baš niste toliko ambiciozni, zašto ne bi kao mi! Malo se provozate sjevernim cestom od Mrkoplja, preko Begova Razdolja, time zaobiđete čak i Jančaricu i onda se dovezete autom podno same Bjelolasice!

Kako doći do tamo? Jedan kilometar od hotela Jastreb u centru Begova Razdolja trebate skrenuti desnim krakom pod pravim kutem. Cesta ide kroz šumu, penjete se, sve dok ne dođete do šumarske kuće. To vam je nekih 13 km (opet taj famozni mrkopaljski broj) od Mrkoplja. Kojih 50-ak metara prije te šumarske kuće imate mjesta za parking. Tu stanete. A maaalkoc prije tog parkinga s lijeve strane kreće markacija i uspon. Stvarno ne možete promašiti! Fine su markacije i ima dosta natpisa.

Evo te šumarske kuće u daljini, mi smo tu lijevo parkirali.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Fora je bila da su u petak najavljivali loše vrijeme preko vikenda, posebno Lika i Gorski kotar. Mi smo čak mislili odustati od puta. No, kad smo ujutro vidjeli Zagreb u suncu, odlučili smo riskirati. Na sreću! Vremenska prognoza je bila totalno promašena! Dolje nam nije pala ni jedna kap kiše niti smo naišli niti na jedan ozbiljniji oblak! Stvarno čudno! Kad pomislim da smo mogli propustiti ovako jedan dobar vikend poooludim!

Kod Bjelolasice je super da pravite krug, tu posebno mislim na one koji idu s autom. Parkirate auto tu gdje vam sugerira i dr. Poljak, idete lijevo u brdo, dođete na vrh i desnom stranom se spuštate dolje s tim da zadnjih kilometar-dva idete šumskom cestom i izbijete na ovu našu šumarsku kućicu! Divno!

Uspon mi je bio dosadan, šuma, gustiš, ništa ne vidite samo se penjete. Zemlja je bila vlažna pa smo opreznije hodali samo zato da se ne uvaljamo u blato i to je to. Nije mi se dalo vaditi foto-aparat.

No, nakon tog uspona kroz šumu uslijedio je nevjerojatan prizor! Za mene idealan! Na vrhu brda velik proplanak, prekrasna livada puna razno-raznog poljskog cvijeća.. Da čovjek ostane bez daha! O pogledu da ne govorim, vidiš sve živo okolo!

Pogled na sam vrh Bjelolasice

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja s glavom u oblacima, što bi netko rekao.. hehe..

Kranjski ljiljan obožavam, a ovdje sam vidjela kapitalne primjerke! Pogledajte na ovom mjestu koliko ih ima..

Koji su to grozdovi! Na vrhu se sve žuti od njih..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Inače su polja puuuna ovog prekrasnog i neobičnog cvijeta, u nas zaštićenog zbog toga što je jako rijetko. Baš je poseban! No, kako smanjujem fotke na minimum, ne vide se ta polja prekrivena ovim ljiljanom pa onda nisam ni uploadala fotku!

S vrha se vidi sve živo i nezaobilazni Klek! Gdje god dođem čujem legendarni "e, vidiš, ono ti je tamo Klek!".. Neka, neka, Klek je super!

Nisam mogla vjerovati svojim očima da na vrhu Bjelolasice postoji nogometno igralište!! Nadam se da vidite obrise.. ovo je zasigurno nogometno igralište na najvišoj nadmorskoj visini!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

U povratku s vrha stali smo u planinarskom skloništu, koje sam zaboravila slikati cijelog.. valjda me sludiše oni ljiljani kojih je oko skloništa bilo more pa zaboravih slikati sklonište.. ali nije ništa posebno tako da.. pokušala sam otvoriti vrata, no, kad me zapahnuo ustajali zrak u kombinaciji s čađom odmah sam odustala. smijeh

I tu negdje se ponovo uvaljujete u šumu.. eh.. adios vidikovci!

Tu bih se, opet, voljela vratiti! mah

Post je objavljen 19.06.2007. u 09:04 sati.