Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

:) koji da naslov stavim?:(

headbangmadpozdrafljam nazočne..khm...dakle ljudofi i ljudofice pozdrafljam vas.thumbup.nastafljam ono iz matiše sam dobila 2eekpuknucuheadbangburninmad...koma znači to da ne idem na izlet...a nisam jedina i ja i malina skupa u duetu 2....jbg...ali zaključio mi 3..tooooooooo!!!!!samo sam ja krifo izračunala pa sam rekla 2.44 a ono 2.7...sva sreća da prof je išao sam računat...sjebala sam se s 1..ma valjda ču dignut 2 godinu imala sam na polugoduištu 4...na engleskom smo se špricama špricali...bila sam sva mokra..murva mi je stresao svu vodu u grudnjak blabla.htjela sma ga ubit...jao a valentini je pino u gaće...hihihi...jučer smo imali i blok sat lk ali nas je zadnji sat pustila..na igrališu smo se išpricali bila sam mokra.išla sma doma s vale..tj.ona je došla kod mene ja sma se presfukla i uzela 2 l fode i špricu pa smo se na stanici išpricali ko budale...kasnije sam bila na školskom i tamo igrala košaricu...išla sma doma s khm....i izjavio mi ljubav...ma može se postavit na trepavice neče me dobit....ali dečko je ok i ništa više....presvukla sei išla sma istrčavat missy...došla sma do zgrada kod bokija tj. u parkić i tamo smo se sprdali a i boki je platio ,,žigolo,,...s tim da me izvrijeđao da sam kurva,fufa itd...sve če mu doć na naplatu... otišao je kući i ciko legenda se izdero na njega...pridružio mu se i fonović legenda nuber two...hihi sprijateljila se ja s njima....a i petra i maja su mi postale ful dobre friendice ne baš bestice ali malo malo dalje...poslije istrčavanja sam se istuširala i tipično ja pogledala reži me...i zaspala uz film....spavala sam do 12 i 15 a u 1 i pol nastavalud.odmah sma ručala i krenula u školu.... 1 sat eng..e nisma spomenula da sam dobila 1 na eng jučer jer me murva pošpricao...a danas mi nešto tamo srala kako me moje društvo kvari i da sma ja jedna od zločestih curica....khm nešto bih rekla ali se suzdržavam.....poslije vjerić i gledali shreka..-.lol ...hihihilud.neko me odrukao da navodno imam šprice imala sam ih ali sam nekom dala....a onda dok sam čuvala marendu me napala razrednica kao što je red da se špricamo....a ono u sebi šutim..pa ko da nju špricamo a ne sebe... a bože...razrednica je pa šutim...na hrvatskom me premjestila majda jer sam se smijala.poslije toga je bio zemljopis i na sva pitanja u roku od 45 min sam znala odgovor.a i luka on nije baš priseban..pita ga on koliko ima kontinenata ..6...di je rio de janeiro..on ga traži u kanadiludbang.poslije toga imali smo glazbeni..tamo smo morali svirati svi na nekim idijotskim instrumentima....odmah poslije nastave sam išla na misu...bilo mi je dosadno...kasnije su u samostanu bile zakuske....i brata mi u 9 mj. primaju u vrtić...jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!njamipartynutrofl.hihihi... o happy day, o happy day!! kasnije sam izašla istrčavat missy tamo je bio pajo...eldin..mitrovićka..josipa....kata...anita.samo da se napomene ja i pajo nismo više ništa: a kamo li prijatelji...puknucuburninmad,onda sam išla na košarkaško...bio9 je tamo lukica i ostali igrali košaricu ja nisam mogla jer sam imala psa uz sebe....kasnije sam ja otišla do nogometnog onda je tamo nastala provokacija..izvrijeđali su menoeeknono...nije bilo lijepo od njih a kamo li od bokija....produžila sam u parkić...spustila sma se u ulicu niže i tamo su bile petra,maja,kelly i monika onda sam s njima pričala a kasnije oko 9 i pol su nam se pridružili alvin,dejan,požgaj,živkorofl,murvi i još par njih kojima nemam bleme za imena.u 10 sam morala biti kući ali sma ja došla u 10 i 15 i još sam išla dati vode i nahranila missy...kad sam došla doma i rekla mami kako su me izvrijeđali nazvala sam bokija i s njim se poriječkala....uključila sam parlafon i svi nazočni su čuli..e onda je moja mama uzela stvar u ruke i preuzela incijativu i rekla je da prestane ili če stradat..boki boki ne znaš s kim se ti to kačiš. onda sam počela pisat post i morala ić pajkiti...jer sam bila umorna....i sada ujutro sma se digla i nastavljam tako da neki djelovi što piše jučer suod prekjučer....valjda če te se snač...ali sma se raspisala....sad najvjerojatnije idem na kupanje....pouz vas..a posebno ekipu s chata da ne nabrajam jer če se neko naljutiti ako ga ne spomenem,malinu moju ljube,antonelu,richia,barbaru,andreu,patriciju,vale,paičku,murvu,pina,srećicu marija i sve koje me poznaju i ne poznaju(izuzet je boki i ostala njegaova ekipa)....kissam vas sve..molim malo više komnta bar 30..tnx

Post je objavljen 15.06.2007. u 23:35 sati.