Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eulenspiegel

Marketing

ČUČEK, LJUBIČIĆ & SONS: "UKINITE CELIBAT"

poduprite akciju
zašto da se ljudi pate
Image Hosted by ImageShack.us
priča 1:
Ispovijeda se cura:

CURA: Ajme, oče, zgrišila san... zgrišila san, bidna san ti, puno san zgrišila.
FRATAR: Ama, kako si zgrišila, bidnice?
CURA: Ama, s jednim momkom.
FRATAR: Ama, kako s momkom? ča si radila, nesrićo jedna?!
CURA: Ama, ljubio me je, velečasni.
FRATAR: Pa kuda te je ljubio, sramoto Božija.
CURA: Ama po vratu...
FRATAR: Gospe blažena!
CURA: Pa me je onda jubio po prsima.
FRATAR: Ajmen meni!
CURA: Ama, onda me je oče jubija i po trbuhu!
FRATAR: Aaaaa...
CURA: Pa me je onda jubijo po kolinima.
FRATAR: NE PRISKAČI!!!!!!

priča 2:
Dođe djevojka na ispovijed.
- Jesi li zgriješila, kćeri? - upita ju svećenik.
- Jesam oče.
- A što to?
- Ljubila sam se s dečkom.
- Čekaj malo.
Svećenik lista po molitveniku sa spiskom grijeha.
- Izmoli za to 2 Očenaša kćeri.
- Nije to sve... dala sam mu da me pipa.
- Pipanje, pipanje... još 5 Očenaša.
- Nije ni to sve, dirala sam mu ga.
- Dirala ga, dirala ga... čekaj... još 10 Očenaša.
- Nije ni to još sve... pušila sam mu ga.
- Pušila, pušila... čekaj...
Svećenik ne može naći ništa o tome, i pita kolegu s druge strane:
- Fra Ante, koliko smo dali onoj našoj za pušenje?
Fra Ante odgovara:
- Pa 50 €, k''o uvijek!!!

priča 3:
Otisla plavusa u crkvu na ispovijed:
- "Oce, ucinila sam nesto uzasno! Spavala sam s ocem Petrom iz susjedne zupe, da li je to grijeh?"
- "Kako da ne sinko, ti pripadas ovoj zupi!"
Image Hosted by ImageShack.us
P.S.
SVE OVE PRIČE SU ZAHVALJUJUĆI NARODNOM PREDANJU S KOLJENA NA KOLJENO UŠLE U SVAKODNEVICU, ČAK I VICEVE
PODUPRITE AKCIJU: "DAJMO DA IM DAJU"


Post je objavljen 15.06.2007. u 23:10 sati.