Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

:::: neznam kako ide naslov:::::

wavewavewavewavenisam uspjela dovršit jučerašnji post jer smo bili na informatici..pa....lud.tako poslije pid bila sma u šetnji s missy...tj. pino i murva su došli po mene pa sam se malo šetala i istrčavala ju.prošla sam do školskog da vidim ki je tamo...bile su kata,josipa i mitrovička.dala sam josipi missy i ona joj je zgiljala....utrnule su mi noge..prošlo mi je kroz glavu šta ako ode na cestu...auto če je pregazit..što ako je izgubim...što ako napadne nekoga...i na kraju ju je ona ulovila....ma sve je dobro prošlo otišla sma kući ....pa sam opet morala do školskog s mamom i bratom jer smo išli po straijeg buraza ...on je bio na izletu....onda mi on prepričavao izlet....a ja gledala neki film i zaspala.....

jučer:
jučer mi je bio imendan....pa su non stop zvonili telefoni....ali našlo se vremena da ja malo porazgovaram s antonelom...hihihi...za zadaču smo imali prepričat na stvaralački način lektiru..a nisam ju ni pročitala kao i ostatak raz možda ih je 4 pročitalo ali ostalih 15 nije.2 sat engleski...samo smo se zajebavali...neki su radili zadatak a ostali nisu...a i ja sam bila među njima.poslije smo imali tjelesni....vodila sam rastezanje i razgibavanje...hahaha izmučila sma ih...thumbup.i igrali smo nogomet s dečkima..na startu me murva slomio..ubit ču ga debil....preletila sam preko domija na trticu....pa mogla sam slomit kičmu....poslije smo imali zemljopis...zaključivao je ocjene i zaključio mi 4eeknoburninmadmadpuknucu.yoyoyo.a kasnije je bio vjerić mene je profa pustila jer sam išla na misu na kantridu....bilo mi je supač...kasnije sma išla kod bake...od bake doma i gledala navečer o vidovnjacima..jezivo ali coolthumbup.i tako sad moram pisat gramatiku iz eng. jer mi neče zaključit ocjenu.lud.yoy 1 sat ocjene iz matiše držite fige...nadam se 3 jer neču ići na izlet...hahaha....ma biti če opk..valjda..kiss svima a special malini,vale,jajički,piški,pinachu,tincek,antonelomcerekmojoj sekici...kiss svimaaa....pouz od moni

Post je objavljen 14.06.2007. u 09:07 sati.