Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

:::::::: tisučljeće:::::::.

burninmadburninmadmadpuknucubangeto napokon vam se i ja javljam.od kada nisma ja pisala post....znači od izleta...bome prošlo je...na izletu sam prekinula s katavom...i nije mi žao....taj tjedan su bile radionice a ja sam bila u glazbenoj...radili smo himnu škole i smišljali koreografiju...nakon svi tih proba imali smo nastup...i ravnatelj nam obečao izlet na plitvice.....tako dalje da skratim ko i obično škola....štrebanje...štrebanje i samo štrebanje...za vikend sam bila na kupanju na žurkovu...u subotu se nisam kupala jer me boli rana...tj. mario mi uklizao na betonu i zderala sam si kuk i koljeno...ma nije bed....a u nedjelju je bilo rulls...zakon...upoznala sam tipove s škurinja...pa se zajebavala s njima...ugavnom jedan 5,4 osmaša i bandera 1 srednje...(nisu zgodni)...ali su ok...u pon me je pitala pov i dobila 4,5...druge godine mi zaprijatetila kao u smislu nek s edesi s tvar ko i ove godine da s 5 padnem na 4 zaključit če mi dva...pa sam se malo svađala s njom da ču ja onda zvat komisiju i tako...ma ona če mi šta srat....i tako u pon sam bila na instrukcijama iz matiše....pa sam išla do parkića..tamo je bio i bokiiiii!!!! počeo me zajebavat i gađat amulama a zatim sam ja uzvratila udarac i dobio je koljenom u glavu..pa mu tekla krv iz nosa..pobrao je i nešto šamara..i šakom u međunožje..on je proširio vijest po školi da sam ga ja uvatila za jaja???? alo debilu pa šta ej tebi..možda bi ti to htijeo ali nemogu ti pomoći.... i tako... jučer mi buraz otišao na izlet i cijeli dan sama....cijelo jutro sam štrebala i ponavljala matišu...jer smo pisali ispit... i 3 sat smo imali sroljo..tamo smo se zezali...i luka je otvorio pepsi..a pino niej znao da je otvoren i htiop je cimat vale i poletio je pepsi po valentininoj maici..ja sam se smijala i valjala po podu od smijeha...kasniej smo imali hr...ispitivala je lektiru..a kasnije smo pisali neki sastav..ja ni počela...uglavnom čitala sam školski časopis.. u kojem je i izašao jedan moj likovni radheadbangmadmadburninmadpuknucubang.... zatim s mo imali blok sat pid i gledali neki film o fotosintezi (niko nije gledao),a poslije neki crtić o atmosferi i uv zrakamalud...a drugi sat filmić o sekxu i tako...

Post je objavljen 13.06.2007. u 10:30 sati.