Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/trazimtoplidom

Marketing

Odlucila sam malo nesto napisati, iz svoje glave. Kao sto svi koji citate moj blog, primjecujete da je vrlo malo mojih tekstova ovdje, uglavnom su to tekstovi iz nekih drugih izvora, koje ja prosljedim na svoj blog da bi o njima znalo sto vise ljudi. I uglavnom su to grozote koje ljudi cine zivotinjama. I koji vas komentar na kraju toga moze biti ukoliko imate imalo srca, pa naravno uzas i prezir. Ali ne pisem ja ovaj blog da bi se "hranila" ruznim kometarima, nego da pokusam svijetu pokazati kakve se sve grozote dogadaju nama pred nosom. I kao sto sami znate da je se dobra vjest daleko cuje, ali losa jos dalje, pa je moj cilj da sto vise ljudi sazna sta zapravo dogada s tim nevinim bicima. Nije da im mozemo puno pomoci, ali ako se sve to procuje mozda ce netko, tko je na boljoj poziciji od nas moci i nesto uraditi za njih. I sve peticije koje potpisujemo, neznam dali vrijede, ali jednom ce se morati i tako nesto uvaziti. I cim nas ima vise, znaci da vise sudjelujemo u spasu tih zivotinja. Naprimjer, kod nas u Istri je trebao biti izgraden vodeni park s dupinima, ali se mnostvo ljudi skupilo, potpisivalo peticije, bunilo i nakraju je odluceno da se park ipak nece izgraditi zbog nehumanosti prema dupinima. Znaci, ipak se trud isplatio. Da nitko nije reagirao u vezi toga, taj park bi bio izgraden i doslo bi do jos jednog primjera mucenja tih zivotinja. Zato mi nitko ne moze reci da ovo sto mi radimo nema koristi. Sigurno ima, ako ne sada jednog dana ce biti. Najmanja stvar koju mozemo napraviti je kupovati proizvode koji nisu testirani na zivotinjama. Svi vec imamo crnu i bijeu listu, zar ne? A za one koji nemaju, stavljam jos jedanput. Ucinite bar jednom malom sitnicom da tim divnim stvorenjima ucinimo svijet boljim....

CRNA LISTA (proizvodacki koji testiraju svoje proizvode na zivotinjama)

SIVA LISTA (tvrtke koje se nisu u potpunosti ili uopće očitovale o svojoj politici testiranja ili ne obraćaju pozornost na to jesu li sastojci koje nabavljaju testirani na životinjama)

BIJELA LISTA (proizvodacki koji NE testiraju svoje proizvode na zivotinjama)

Post je objavljen 12.06.2007. u 13:05 sati.