Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

San proljetne noći

Dakle, ovo sam fakat sanjao sinoć:


Severina i ja rasturamo u novoj sezoni Žlijezde zijevaju.

Redom ispadaju Duško Lokin i Elizabeta Gojan, Neven Ciganović i Marko Grubnić, Ibrica Jusić i pas, Vlatka Pokos i Tito, Mirko Filipović i Brigitte Nielsen (ne znam stvarno otkud ona u hrvatskom šou, ali u snu je sve dozvoljeno), a Barbara i Dule srezani NATO dijetom po 30 kila svaki nemaju riječi hvale na to koliko smo usklađeni te prekrasni.

U polufinalu gazimo Elia Piska i Hlo - No, u finalu Radojku Šverko i Mislava Bagu pjevajući Roxeanne u obradi Flying Picketsa iako je to u biti teško za pjevat.

Svi slave, svi urlaju, žene čupaju kosu, muškarci tetoviraju moje ime a Sevka mi sva onako nježna i sretna priđe i šapne na uho: "Želim biti tvoja!"

Ja se osmijehnem i kažem: "Ma daj, kaj ti je..."

Puf...



Budim se znate već s čim...



Doktore, astrolože, zvjezdoznanko, Severina fan clube, Sur Dženet, pomozite!!!

Post je objavljen 08.06.2007. u 19:37 sati.