Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/doroti

Marketing

***krećenje***

hvala goce što si me opomenula, ni svjesna nisam koji je datum.
prvo opet neka viroza pa sa malenom po bolnici...
a onda krećenje... sva sam slomljena a u petak idemo na put.
forsiram se a nema teorije da sve poslove stignem.
mama kaže;; pa jel moraš??!??! pa naravno da moram!!!
sve je prljavo, prašnjavo, išarano, a uostalom tko će to okrećiti i sve oprati ako neću ja.
recite mi jel hoće netko????? pa onda bolje sve sada sprtljati pa kada se vratim da dojdem u čisto, nego otići i vratiti se pa mi se još neće dati, a psovati ću što je prljavo...
evo sada je i vešeraj (bilo suhi i neispeglani bilo mokri) pri kraju.
a onda 3 tjedna poslove sa čistim rukama molim!!!
Dužna sam i sandri nešto pokazati, u sljedećem postu, sada imam tliko vremena da popijem kavu.

izvinite svi kojima ne stignem ostaviti komentar, ja sam tu i povremeno "virnem" kod vas da vidim što je novoga....

Post je objavljen 22.05.2007. u 13:51 sati.