Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kadstarciprolupaju

Marketing

Prije svadbe....

Pozdrav svima party! Evo napokon se javljam malo. U Münchenu je bilo super, nisam se planirala ni vratiti da nisam morala. Uskrs je prošao ok, uskrsni ponedjeljak još bolje, kao što sam čula bila je fešta mojih, 30tak ljudi, pa su onda išli na motocross u Savski Marof i tak, opet neznam nikakve detalje ni bisere, no budem ja to nadoknadila. Bilo je i u međuvremenu par feštica, i u Peruški se čak išlo (da da yes, otvorena je i sezona kupanja). No sad se svi pripremamo za svadbu Ane Marije i Mireka koja je 1.6. tak da bit će materijala za pisanje. Inače već se nagađa da kum Beljak, a i moj tata, te ostali veseli kumovi party, neće izać iz sale dok ne počne neka druga svadba, tj. dok ih ne potjeraju rofl. A i evo jedna pjesma (thnx Hrc) ljudima najboljih godina, tj. muškarcima koji bi uskoro mogli tak pjevati nastave li i dalje toliko nazdravljati party. Adios, do svadbe wave party wave

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vatrogasci: Zelene flaše

Volio sam flaše zelene,
volio sam flaše crvene,
volio ih ludo volio,
a sada bez jetre ostao,
volio ih ludo volio,
a sada bez jetre ostao.
Zelene flaše bile su naše,
te divne flaše ko sunca sjaj,
Ni sam ja neznam zakaj ih volim
jer mojoj jetri došao je kraj,
ni sam ja neznam zakaj ih volim
jer mojoj jetri došao je kraj.

Sad je jetri mojoj najteže,
jetra moja bez njih ne može,
jetra voli flaše zelene,
iako su je uništile,
jetra voli flaše zelene,
iako su je uništile.
Ni sam ja neznam zakaj ih volim
jer mojoj jetri došao je kraj,
ni sam ja neznam zakaj ih volim
jer mojoj jetri došao je kraj.

Sad je mojoj jetri jasno sve,
flaše su joj nekad godile,
iako su je uništile,
ali jetra bez njih ne može,
iako su je uništile,
ali jetra bez njih ne može.
Ni sam ja neznam zakaj ih volim
jer mojoj jetri došao je kraj,
ni sam ja neznam zakaj ih volim
jer mojoj jetri došao je kraj.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
E pa valjda sad tak ne bude i kod Anamarije...wink

Post je objavljen 20.05.2007. u 17:15 sati.