Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Bitka za cd + priče sa bazena!

Dakle, nisu:

Jimi Hendrix
Taj Mahal
Bill Withers
Fela Kuti
Femi Kuti
Maj Kuti
Niko u kuti
Barry White
R. Kelly
Muf Daddy
Otis Redding
Screamin' Jay Hawkins
James Brown
Bob Marley
Jim Jones
Akon
Prince
Majkl Đekson
Luj Amstrong
Nil Armstrong
Lens Armstrong...

Al je mali i ima nekad sjajne rock žestoke uradke! Ajmo, Van Morisson će mi se izlizat u plejeru... Gloooooorija....



Bazen stories, stoti put...


Jučer me namlatilo sa svih strana jer nas je bilo 7 u stazi
Izgubiš ritam, pa volju, pa opizdiš nekog, pa mu se ispričavaš...
Tražim neki klub da me usvoji i stavi me u stazu s još najviše dvojicom koji imaju zeru opće kulture i mrvu kompasa u glavi

Neki dan je jedan tuljo
Image Hosted by ImageShack.us
ipak nadmašio sve živo

Naime, u karijeri sam (osim na Piši Trovaču - ne svojom krivicom) imao gljivice od plivaćih naočala na nosu, a mislim da mi i dan danas neki sitni fungh životari na malom nožnom prstiću
Pred desetak sam godina radio kao spasilac na bazenu a samim time i kao čistač i održavatelj istog, i mogu vam reć da je jako teško održavati higijenu objekta i okolice jer se pedantna ribanja ne vrše tako često koliko se gljivice mogu brzo razmnožavat
Najgore je mjesto za pokupit nešto ona rešetka gdje se izlijeva voda i kam odlaze svi hrački, gornji sloj epiderme, dlačice iz nosa i štošta što ću uvijek spominjat samo da bi smanjio gužvu

Uglavnom, tipus je skočio u zatvoreni bazen Utrina, otplivao 75 metara i onda izašao van, legao na te rešetke i počeo radit trbušnjake te meditirat
Legenda
Da sam žensko, mam bi se zaljubil u njega...


Post je objavljen 19.05.2007. u 13:00 sati.