Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Let 3 vs Zadruga

Isti jebeni dan u isto jebeno vrijeme

Riječani vs Zagorci

KSET vs Jedinstvo

Košarku je igral Plečaš, ti se toga ni ne sećaš vs svršit ću s vrha katedrale



Do kseta mogu pješke, do močvare valja vozit

Slušat trijezan, ko i karat s kurtonom

Tipovi od 42 godine vs tipovi od 45 let



Zabočki dogradonačelnik koji je iritantno dosadan na telki vs riječki luđaci koji vješaju mrtve ciple oko vrata i guraju si ruže u čmar

Kontinent vs Kontinentio

Zajebancija vs zajebancija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DMJ i Von Smile na Zadruzi, svi ostali na Letu

Zadrugu mi je ispljuvo spiritus movens Kaina, Let 3 su bili zakurac u Samoboru

Tata (u posjeti) mi je reko da su mu Let 3 vulgarni, a za Zadrugu nikad nije čuo

U Društvu prijatelja piva svi loču i boli ih penisić za moju dvojbu



Teška ali pripita srca, prevaguje Let 3 iako bi najrađe sve to spojil


Let 3, 90 kuna, debi u dvorani Jedinstvo u kojoj su do sad samo cirkusi nastupali

Tomislav crni po 13 kuna, 1500 ljudi i ventilacija koja se zagubila u planovima retardiranog arhitekta, djecu mu ja odgajo u noćnim satima dabogda...

Čudan odabir pjesama, zajeban stejdž di se nemreš sakrit, mnoštvo flaša na podu i zgodnih žena koje se znoje ali nisu dočekale brnjice i ono što ide uz njih

Kao ni pokvarenu ženu...

Kao gost se pojavila ona iritantna Brmrbos (koja je fala bogu nestala s televizije) koja je fantastičnim glasom fakat unijela boju u neke stvari. Bingo!

Nakon pola sata skakanja i cupkanja od majice sam na pod iscijedio lokvu vode da bi Tex Viler, Tajanstveni Alan i Kurdi mogli preživit tri godišnja doba u Nju Meksiku, jaja su mi dva sata softbol igrala, a svaki put kad bi se počešo po relikvijama kose - zašprico bi 4 reda obožavatelja do ruba sljepila

Koji je retardirani mozak zaboravio ostavit otvore za zrak u dvorani?

Ko da sam jebeni debeli masni kakadu u grijanom ZOO-u u Kuala Fakin Lumpuru kojem su sa selotejpom zavezali obrezanu ćunu i sad drčan skakuće oko sipine kosti nebil nešto jebo...

Svaka čast na svirci, svaka čast na trudu, ali ko da su stavili vokmen u akvarij

Nakon skakanja na "ekvator i paralele" (maj fejvorit) me stisnula astma, tlak, kuga, herpes i godine i nakon toga sam imo radijus kretanja ko platfusni taban od moruzgve i gledao kako mi se piva u ruci grije stupanj po minuti

A nije da nisam htio skakutat jer su stvarno dobri


Sve ovo sad seruckam jer nisam mogao bit na dva mjesta istovremeno, a kako me sad peru tablete za alergiju pomiješane s Tomislavom, ko zna kak ću sjutra reagirat na ovo kaj sam napisal...


Imate nešto protiv?
Mislim, alergije...


Dobar koncert, standardan performans, debilna organizacija s dvoranom bez zraka

Jedva čekam nastavak u Rijeci i okolici

DMJ i Von Smile, čekam odgovor!

Aj živili!


Post je objavljen 11.05.2007. u 01:06 sati.