Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Otvoreni dani forvarduša!

APDEJT!!!

Moja osobna dizajnerica majica, banera i tuluma po Splitu sutra ima otvorenje izložbe na Džamiji pa vas molim da se nacrtate!

Fala!

http://sonjecka.blog.hr

Vrijeme: u četvrtak, 10.05. u 18 h
mjesto: HDLU - Džamija
manifestacija: 42. zagrebački salon



Reklama mjeseca:
Tamponi OB


Koka si tura tampon u zahodu.
Kad si ga turi, izađe van i shvati da ga je krivo turila.
Pa se vrati da provjeri nije li ga turila u tur.
Nakon kraće torture ponovnim turanjem izađe van iz zahoda.
I shvati da je možda umjesto tampija turirala prstić u tur.
Pa se opet vrati isturenu kabinicu.

Nakon dužeg zahodskog toura na ekranu piše:
Provedite vrijeme s prijateljima a ne s tamponom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Turbo reklama!

Mi tamponi iz udruge HTV "Hrvatski tampon u (hrvatsku) vulvu"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oštro smo povrijeđeni i
poniženi ovom naglašeno neprijateljskom reklamom te tražimo njezino micanje s
televizije.

I tamponi su ljudi!

Danas je u svijetu marketinga važno imati probitačno ime!
Image Hosted by ImageShack.us

Jumbo plakat mjeseca:
Queer festival Zagreb


Pred desetak sam godina vršio baridbu prekrasne djevojke koja nije pila pivu.
I ja sam retardirano kao i obično pokušao preobratit djevojče na svoju vjeru tako
da sam pobijedio u okladi koju sam namjestio a ona je morala kao poražena jednu
večer pit pivce koje joj ja serviram.

I kreten odabro Tomislav.
Jes da je genijalan dok ga piješ, ali sutra ga boli glava grdo...

Dakle, probao sam biti radikalan i dobio loš seks, zriganu kupaonu i bolnu nogu jer ju
je glava nakon toga trgala još deset dana.

Queer festival je pokušaj da se ljudi koji su drukčiji mainstreemu nekako pokažu u
nekakvom svjetlu da su i oni sasvim normalni iako misle, izgledaju i žive ne onako
kako je masa navikla.

I onda umjesto nekakvog lijepog i zanimljivog poziva postave usred grada sto plakata na
kojima se vidi odvratan šupak golog frajera, našto će svaki rabijatniji tip s IQ-om
manjim od broja cipele krenut mlatit svakog homoseksualca, tranvestita ili bilo koga ko
želi ne biti svakodnevan. Nemam namjeru mlatit nikog ko misli suprotno od mene,
ali mnogi ne misle tako. Čemu onda izazivati?

Možda nije dobra paralela s Tomislavom, ali sila ne rađa ništa dobro...



Otvoreni dani forvarduša!

Kad sam se već nasmijao, zašto da ne podijelim! Ima starih, ali i novijih!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I šećer za kraj!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Na štandu Ferrarija
Image Hosted by ImageShack.us


Na štandu KIA-e
Image Hosted by ImageShack.us


Kad maler tera malera. Dobro da nije ulje za pomfrit prevozio...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Post je objavljen 09.05.2007. u 11:47 sati.