Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/fascismo

Marketing

Seki je poludio...!

E da..., dogodi se i to..., da covjek poludi pa ide radit blog... Nema veze..., kao sto sam vec objasnio u opisu bloga..., ovo je samo zajebancija... Pa kad sam vec tu..., moram nac neku temu... Hmmmmm... E da...! Mogao bi pricat malo o ovim sugavim zimskim praznicima... Pa..., sta da kazem... Sve u svemu nije bilo tako lose..., mislim..., svaki dan sa frendovima van..., radit sranja po Pecinama..., u gradu..., u WTC-u..., itd... Bozic je najgori dan u godini..., nitko ne ide van..., svi se doma cmare starcima i rodacima... Mislio sam biti cijeli dan doma..., ali..., kao i prosle godine..., ja i on..., ja i frend za kojeg sam mislio neke stvari..., i za kojeg sam mislio da sam ga izgubio..., opet..., za ona dobra stara vremena..., bili smo vani i bolio nas je kurac za sve ostale koji nisu isli... Bila je zajebancija svaki dan..., a kad je stigao zadnji dan godine..., svi smo se okupili..., izpraznili pola konzuma... Pivaparty..., Vodkaparty..., itd... Nama je festa pocela oko 19:00 tako da tko se napio imao je vremena do pola noci da se otrijezni... Ja sam uspio i bio sam cist vec oko 23:00..., i tako sve do 01:00..., a onda smo se opet bacili na pice... Ne znam zasto..., ali sam se osjecao ful gadno..., ko da nije nova godina... Bio sam sam iako je oko mene bio mali milion ljudi..., koji su slavili i veselili se... A jebiga..., glavno da mi je sad bolje...smijeh Da..., bolje mi je cim pogledam desnu nogu i divim se mojoj full cool tetovazi (Armada 1987)..., koju sam zaradio 03.01.2007., i ponosim se...ludludludbangbangcoolcoolsmijehthumbupI tako..., meni je skola pocela..., na zalost..., i sad moram cekati 2. mjesec..., kada cu mozda doc... Pozdrav svima..., cujemo se..., vidimo se..., ma sto god... Ajde bok...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Ovo vam je moja cijenjena tetovazacoolbangludthumbup..., a ove dvije pijandure su vam Teo & Rudolf... Jedan sanja da postane DJsmijehrofl a drugi glumi klosara...smijeh

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
A ove dvije..., koje naravno imaju i svoje imesmijehzujo..., Anja & Nina..., njih smo upoznali prije nove godine preko Sare (koja bi mogla napravit new post)...,headbangzijev iako smo ih i prije znali zbog Dore..., i Rudija khmsmijehrofl..., a ovi majmuni sto se penju jedni po drugimasmijehludbangzujorofl..., e pa to smo ja i moja luda seka Mirna..., koju valjda bole noge..., pa ju braco mora nosit...smijehroflkiss


Post je objavljen 08.05.2007. u 19:57 sati.