Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mojzagvozd

Marketing

Tko je Ante ?

Ovo je pomalo otrcana fraza na našim stranicama. Svakako kako sam dugo izvan Zagvozda pa me ljudi tamo u mjestu slabo poznaju. Istina na stranicama posebno u knjizi utisaka svoje priloge daju Zagvožđani anonimno ili pod punim imenom i prezimenom. Ako se netko ne slaže sa onim što je na stranici napisano tada to komentira u knjizi utisaka. Mislim da nije bitno kako se tko zove, nego što je tko napisao. Na Internetu postoje na tisuće blogova u kojima ljudi anonimno izražavaju svoja mišljenja o raznim temama iz svakidašnjeg života. Tako su blogovi postali najzanimljivije štivo današnjice, jer poštene i čestite ljude često sputavaju nedobronamjerni koji inače čine sve što je loše u životu, pa kako ne mogu razborito i pošteno komentirati što je napisano, posežu za drugim metodama obračuna - prvenstveno sile, da zadovolje svoju frustraciju. Čitam u komentarima mojih suradnika da je objavljeno sve što je elektronskom poštom došlo do urednika stranica. To sam više puta izjavio i mislim da nije potrebno ponavljati. Na koncu da to nije tako vjerujem da bi netko od tih“zakinutih“ljudi to napisao u knjizi utisaka.
Pogled sa Svetog Jure - Biokovo
Raduje me svaka novina na našim stranicama, vjerujem i vas. Tako nam se javio Stjepan Roglić sa napisima o aktivnosti HPD Sveti Jure Zagvozd, te slikom o znanstvenom skupu posvećenom 100 godišnjici rođenja akademika Josipa Roglića iz Župe, najvećeg hrvatskog geografa. Skup je održan prošle godine u Makarskoj i rodnoj mu Župi Biokovskoj. Još jednom hvala Stjepanu na prilozima koje možete pročitati na: Zagvozd.blogspot.com i Župa Biokovska,kao i napisi "Litnje žege"naše Julije Stapić Katić na: Moj Zagvozd blogspot
Ante Milić


Post je objavljen 04.05.2007. u 14:40 sati.