Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

SRETAN TI ROĐENDAN BRULE MOJ-SRETAN SVIMA PRVI MAJ-

Ja sam uistinu sretna baka. Em imam 4 unuka, em kao da su pazili kada će se roditi. Tako se jedan rodio za 29.11, a Brule evo za 1. Maj. Kao da su znali da su to baki najdraži praznici,pa ako se slučajno ne budu slavili, neka se rođendani slave na te dane .Pa sad htjela ne htjela slaiviti praznike, ili smjela ne smjela, ja ih s rdošću slavim kao nekih davnih 50-tih kada sam i ja bila u njihvim godinama.A gdje slaviti rođendan za 1. maj nego u prirodi. Tako dakle krenušmo svi na Ljeskove vode ali s jednom razlikom nego nekada.Nekada smo išli tamo kamionom , svi u jednoj prikolici, a sada svako za sebe i svojim autom.Prija i ja cabrioletom ogami. Pa neka smo stare. Kažu što će babi cabrio. Pa babi tek i treba, nema mladost da njome poglede privuće.I tako došle nas dvije među prvima, ali vatra je već gorila ,roštilj se već pekao a i torta je bila spremna.Eh kako je lijepo slaviti praznik , u unukov rođendan
na isti dan. Pa gostiju ko u prići. Od familije do nekadašnjih, a i sadašnjih sereekretara i funkcionara.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Iako politički baš nisu istomišljenici svi odreda su glasno rekli

SRETAN TI ROĐENDAN BRULE, BAŠ DOBRO DA SI SE RODIO NA OVAJ DAN.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Post je objavljen 02.05.2007. u 11:08 sati.