Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Praznik rada


Iako moji doživljaji prvog dana mjeseca svibnja, u katoličkom kalenaru poznatog i kao Praznik Rada i nisu tako emotivni kao kod mog glazbeno-spisateljskog gurua DMJ-a, vrate se tako neke lijepe uspomene

Pogotovo dok mi je škvadra u Maksimiru na grahu a ja bdijem uz najdražeg Slinivoja Prvog Viroznog kojem temperatura nikako da padne ispod 38.4

Što ga ne opravdava da mi moj extra virgine intacta deluxe tre quori domaći pire začinjen salatnom majonezom, svojim najslađim prstićem gura u oko

Sarma je, naravno, svugdje unaokolo osim u želucu, a samo je proviđenje da njegova majka nikada ne sazna koliko je maslina pojeo za predjelo pod oružanom prijetnjom suzama (jel smiju bebachi jest masline!?)

Da mi je neko pred par godina rekao da ću pol sarme pojest plastičnom žličicom iz Vini D Pu tanjura a drugu polovicu stojećki iz rajngle uz špaher, grohotom bi se nasmijao...

Tu dolazimo do top 10 najljepših stvari koje ti može priuštit zakoniti nasljednik u dobi od godine i pol:

1. Tko je ljut? – na tu se zapovijed njegove obrvice kao po komandi mršte nakon čega prasne u smijeh i on i svi oko njega. Morat ću ga furat na botoks kad krene u vrtić kolko iskorištavam tu foru pred ljudima...

2. Kad mu kupiš slanac, ne želi jest onu gumenu sol pa tebi ostane sve!!!!!! Da sam bar s takvim curama hodo...

3. Kad guliš krumpire i on ti ih sve hiti na pod, ti mu kažeš «Rok, dodaj mi krumpir» i on ti ih doda!!!! Dobro, dva od šest, ali ipak nešto

4. Kad mu se tata izbelji i kaže Wozaaaaap, inspiriran genijalnom reklamom za jezivo lošu pivu, izbelji se i on!

5. Kad hoda i pokušava savladati prepreku koja je viša od mrtve žabe, pruža ti onu svoju malu slatku ručicu da ga pridržiš – jes da to budi onih 20% ženskih hormona duboko skrivenih u ovom nabildanom tijelu sure kosmate mrcine, ali jebat ga...

6. Vodoskok ima tajni kod – «Kako ide velika voda?» i onda Žmrmbljivivoj Plačislavski odma digne ruke u zrak i kaže nešto neartikulirano kao «Adoooo!». A to je tak hercig!

7. «Što rade majstori?» - A Rok u maniri Dragana Nikolića (onog Dragana Nikolića, najlošijeg glumca bivše Juge uz Božidara Alića, a ne kolege Lamije Alečković) iz Otpisanih stavi ruke u položaj kao kad Prle primi šmajser a Švabe padaju abecednim redom ko da ih je Anakin mačom satro, te počne prduckat jezikom!

8. Kad kaže «Tata», to već u 30% slučajeva stvarno i znači tata, a ne avion, mjesec, govance ni patkica za kupanje

9. Kad se iskeziš ti, iskezi se i on i pokaže svih 12 i pol nepravilno raspoređenih zubića dok mu slina nemilosrdno curi po tvojoj svježe obučenoj majici što zamijetiš tek kasnije kad odeš intervjuirat Master Blendrea Chivas Regala (kupite novi Playboy, to mi je kruh!), a Škot ti, kad vidi maću, kaže kako mu je to navodno baš simpatično

10. Sve ove stvari su mu usadili baka i djed, kao i slanje puse i mahanje, ali kad sam neki dan uletio kod njih i išao kušnut Juniora u obraz – Rokinho je po prvi put dao MENI pusu. Sočnu, coktavu i slinavu u obraz! Kakve jahte, kakvi mercedesi, kakve vile, kakve Serverine... Ovo je kraj svijeta!

Bonus track - spava najslađe na planeti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dakle, Prvi Maj
Škvadra mi po parkovima i planinama loče na klupicama, proljeva im se grah u krilo, gledaju komade koji igraju badminton i spremaju se bacit nogač
Navečer će otić bacit štogod kod Mekija ili nekog sličnog na roštilj prljavi od blata, znoja, prašine i trave, a onda pred jutro kud koji mili vanili...
Rulja na Rabu odlazi barkom u neku uvalu i roštilja, bere šparoge, cvrči na suncu, a oni dovoljno pijani će se i hitit u more
Jedva čekam kupanje...


Zanimljivo je da sam kao student uvijek slavio Praznik Rada, a da otkako i sam šljakam imam sve manje vremena za njega


Srećom, uvijek mi ostaje sarma i Tabisi s Krmeljislavom
Samo da ozdravi...

Sretan vam bio praznik!!!


Post je objavljen 02.05.2007. u 09:15 sati.