Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

Zdravo narode!!!!!!!!!!

wavewave
Evo mene....joj zutra već pok škola....a komaj sam se privčila ka sam doma....jo bi još sam jen tjeden...a ne već zutra moramo v školo...eh kaj buš...se kaj je lepo krotko traje:)....uh denes je već prvi maj....kak to vreme fletno leti....vjutro v 7 dok sam nejlepše spola je polek mojega balkona išla budnica...skoro sam ih naljupala...pa kaj so me baš morali zbuditi....no al sam unda jedva nazoj zaspola...zbudila sam se oko 10....bebač mje včera obečal da bo denes došel v prilok...antolek me zvol ka demo na drovo...pit za prvi maj..party.đela i sanja so došle po nas....tam na nosipo so bili nevčo i lisjak...pa smo išli do ovih...al so tam na antolekovom bili nekši ljudi..bang..a niko od nas ih je ne mel muda stirati...pa smo išli tam do kraja nosipa...unda sam zvola antoleka,pa so i oni došli to....prvo smo se gubili po drovi...cila,dina,sanja i đela so tam negdi ostale...a jo sam dišla z nevčijom,lisjakom,titijom,antolekom i čučom..dogovorili smo se kaj pemo k mej jer so moji bili na drovi...unda smo jo i bebač dišli..a ovi so se negdi zgubili....pa smo jo i nevčo dišli k mej....tak negdi za pol vure so došli i ovi...jadnika titija je murja prijela na skuteru....e kaj so ovi stvarali....bolje da se ne zmislim...no unda so tak oko 5 konačno dišli....nevčo je ostal pri meni...uh ljudi...jo sam vam tak zacopana....joj kaj jo njega volim...unda je nevčo tam oko 6....no bor smo celo popolne bili skup....uj kaj bi ve dola da je još tu z menom...al ok...bom ga zutra vidla...jedva čekam....ajd gibam ve...pusa mojem bebačo kojega joko joko volimmmm.blablablablablablawavepozzzzzzzzz cili,sisterki,čuči,đeli,sanji,antoleku,lisjaku,titiju,hižmano,mrco,moniki,tureku i naravno bebačo.......bojte dobri i glovo v pamet:)wavethumbupsmokinparty


Post je objavljen 01.05.2007. u 19:34 sati.