Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

Fučkaš naslov.......................

wavewavewavewave

Zdravo ljudovi....kak ste kaj??????no nakon 100ljet sam se i jo konačno udostojila napisati posta......jo vam sam tak.......nit soma neznam kak....a neznam koji je razlog toga........možda to kaj se denes nam vidla z bebekom...joj tak mi več fali....makar smo fčera bili skupa jo bi ve tak bila z njim...al je dišel k cerijo na fermo tak da je ne mogel v prilok...ve so me moje bockesice nagovorjale ka pem z njimi vun...a mej se nikam nejde...cila nas je prosila ka pemo z njom v čk na coloniju....al mi se nit to ne dolo iti...ve sanjek i dina ido v tauros...a jo tu bljejim pred kompom.....nagovorjale so me ka pem z njimi,al sam rekla ka bom bolje doma....ma za niš mje ne,neda mi se nikam iti nit niš...eh bode bolje...valjda....ma mora biti...bo me prešlo...čim bom vidla svojega dečeca se bo prešlo....stvarno neznam kaj bi bez njega...kaj jo njega volim.eeeeeee...so sreća ka smo doma do srede.....več sam nora od te škole...užas.....ve je tu pri nam sajam cvijeća pa smo jo sila,šela,sanjica i dinek včera posle informatike išle malo glet...e ljudi v životo sam se ne nacepala kaj fčera...zujozujonut.tak smo bile kaj nafiksane...a nit smo ne bile pijane..e to je dokaz da so ljudi ne sam veseli dok so pijane,kane šela......cepale smo se kaj sekirke..kaj bi jo bez svojih bocki...tam smo sedele na nekši klopi...unda je šela(đela) izjavila kak već ne stonemo se v jano klopo...kaj moremo ak smo đebele:)...unda je cila prosila bloža ka nas zapikčera...e lik se 20min močil z nami...cepal se kaj ne normalen....rolleyes..ve bor zno kak je našim dečecima z nami:)...al mi bomo zoto živel 125 let...jer kak antolek veli:smeh opušta živce,smanjuje bore i produljuje život...heheheheheh...nutthumbup..negdi do 8 smo bile tam...denes sam bila pre moniki...posle sam neš pomogala mami...itak mje den fletno prešel....ma niš idem se jo stošerat pa još mort nekam didem...kaj bom doma celo večer....a još k tomo mi ga storci ne doma pa moram to skoristiti...aj pusam vas se v čelo.....pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzkisskisskissgreedygreedygreedynutnutzujozujomahmahmahmahmahmah


Post je objavljen 28.04.2007. u 21:10 sati.