Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Crvić u guzi…


Dok su druga djeca u jednoznamenkastom razdoblju migoljila po pješčanicima, naganjala loptu ili se igrala s autićima, Ribafish je sa starcima igrao “Država, grad, rijeka”
Da ne bude zabune, ja sam INZISTIRAO da to igram, kao i da listam atlase i izračunavam udaljenosti između Tuvalua i Vanuatua, tražim drugu planinu po visini u svakoj zemlji ili samo učim napamet države i gradove SAD-a

Posljedice su to da danas nemam veze s nogometom, da sam se malo kasno prvi put poljubio s curom i da pakleno želim vidjeti što više država svijeta
Dapače, posjetiti svaku i u svakoj popit cugu i popričat s lokalcem

Za sad sam, zahvaljujući nedavnoj posjeti Društva Prijatelja Piva Irskoj, na okrugloj brojci od 43 komada, s tim da u Bjelorusiji nisam popio pivu pa ne znam dal da to računam ili ne
A crvić u guzi i dalje vrluda i tjera me na nove izazove

Kako sam dovoljno inteligentan da shvatim da za života neću pokupit preostalih 150 pečata u pasošu, odlučio sam se za jednostavniju varijantu – posjetit sve kontinente

Počeo sam rovarit po netu i smišljat kako spojit neugodno s beskorisnim i ubit dvije zadnje muhe sa spiska – Južnu Ameriku i Antarktiku
Dok kopam, primam ideje i savjete onih koji su bili, onih koji su planirali pa odustali te onih koji isto planiraju

Jer “Najbolje se putuje kada putuješ sam” baš i nije stih koji potpisujem

Žicao bi narod blogerski da mi za pivu-tri učini veliku uslugu
Na sajtu Virtualtourist.com ima primjer za stvaranje karte svijeta tako da uneseš zemlju u kojoj si bio pa ti ona potamni
Image Hosted by ImageShack.us

To je meni super, pa jel neko zna neki sajt ili program gdje ima isto to ali samo s Evropom pa da si to uvećam i držim doma na zidu ili stolu i da me stalno pika kao prst u oko?
Znam da je neko slao nešto slično ali izgubilo se...

Druga se molba odnosi na program u kojem bi na kartu Zagreba ucrtavao točkice na mjestima gdje se nalaze čevabdžinice koje sam obišo, pa bi ih posliko, pa bi onda ako klikneš na tu točkicu dobio slike i kratke podatke

Kuži li me netko?

Zahvalan!


Post je objavljen 27.04.2007. u 13:27 sati.