Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Mašala ćevapa!!!

Vozio sam Klitu na pregled
Nije bubani nego će skoro 60.000 km
Zašto svi mehaničari moraju biti daleko od mjesta gdje živiš…

Tako u zapadnom dijelu grada vidjeh iz busa jedan plakat
Na kojem je pisalo “Rock klub route 66, Brdovec”

Rekoh, zgodno, tu se praši fina rokica
A ispod toga crvenim slovima – Live - Olja Karleuša…

Balkane moj…



Srećom, navečer sam se oduševio novim ćevapima!

Ribafishov ultimativni test zagrebačkih ćevapa u somunu

No. 29.

Ćevabdžinica: Bravo Šola!, Ozaljska 38
Cijena: 25 kunjerosa, kajmak 6
Ćevapi oblik: Pojedinci, poprilično veliki
Ćevapi okus: Izvanredan. Mirisni, fini, meki. Još dva ne bi bila višak, al jebat ga…
Luk količina/okus: Dovoljno, ali su pomiješane dvije vrste od kojih je crvena bila preljuta a bijela stara, uvela i sasušena. To niiiije u redu…
Lepinja: Više nego solidna, zadržala aromu i miris mesa, mrvu premekana
Opći dojam: Kad je čiko dostavljač pozvonio, do prvog kata se osjetio miris mesa ispečenog na ugljenu. Kupilo me. Posebni bonus je čaša od dva deci puna vrlo finog, lako mazivog i brzo topivog kajmaka za samo 6 kuna. Kad se sjetim one prevare u Čingaču, pozlije mi… Uglavnom, jako, jako dobro. Bravo Šola! Inače, ime birca je nastalo kad su naši osvajali prvenstvo. Nije Šolin. I idealan je za gablec čuvarima djece koja trčkaraju bespućima trešnjevačkog parka izbjegavajući pseća govna.
Ocjena: 8

A da ne spominjem kako je legao Velvet, netom dopremljen iz Češke. Korak više od pive. Za sladokusce...

Post je objavljen 26.04.2007. u 08:35 sati.