Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dobraspiza

Marketing

.....dobra spiza......

.......još ka` dite volila san se motati po kužini dok bi stariji kuvali...
I sad kao mati dvoje dice volin svoje vrime trošiti na kuvanju spize i nema mi večega gušta nego kad mi
ostanu šporki pijati na stolu i prazna teća.
Pošto moja mati nije imala puno vrimena jer je puno radila ,rano san okusila čari kužine i dobre spize...
Počela san sa kolačima jer smo ih moja braća i ja obožavali.
Nekad bi uspili , a nekad ne.
Moja prva pizza bila je sa slatkim prhkim tistom i svi moji su govorili da je super.
Kolači sa kremama često su se ili iz zdilic.
....s vremenon sam počela bolje kuvati i praviti kolače...
neke moje prijateljice znale su mi reći neka objavim knjigu recepata,imam ih iz raznoraznih novin,knjiga,usmenin putem(ti su mi najdraži),pa san stoga odlučila da ih barem na ovaj način podilin sa sviton .......
Ne mojte mi odma zamiriti ako vam ne uspije ....jer bez muke nema nauke......


Za danas sam se odlučila na nešto lagano.Sitila san se filma "...Kako je počeja rat na mom otoku"i
one famozne rećenice:...."skuvala san ti pašta šutu".



.... SALŠA OD POMIDOR......(za 4. osobe)

Foods Gif Images

Foods Gif Images



pašte(400g)
MASLINOVO ULJE
2 KAPULE(BILI LUK)
1/2 KG POMIDORA(SVJEŽIH ILI IZ KONZERVE)
SOL,PAPAR,VEGETA
ČEŠNJAK,PETRUSIMEN(PERŠIN),
MALO VINA BILOGA(PO DECA)

Na maslinovom ulju dinstaj kapulu dok ne dobije zlatnu boju,uli pasirani pomidor(ako je friški oguli mu kožicu tako sto ga malo zarežeš i na trenutak uroniš u vruću vodu),sol,papar,malo vegete,češnjak , petrusimen i vino.Neka se krčka što dulje baren po ure.
Dok se krčka salša skuvaj paštu (po želji i prema uputama na kutiji)Na skuvanu paštu prospi salšu i,promišaj i .....uživaj....moja dica ovo obožavaju,a ja je najviše volim kad je hladna.



jeste li znali....

...neki tvrde da je pomidori pradomovina Peru,ali u Evropu je stigla iz Meksika....
biljka pomidore služila je kao ukrasno bilje a tek godinaka kasnije počeli su se plodovi i isti...
Sadrži puno vode,NE DEBLJA,sadrži i tako malo šećera da je mogu jesti i dijabetičari.
Bogata je kalijemi preporuča se srčanim bolesnicima.
10 dag pomidore sadrži;94% vode,
o.83 g bjelančevina,
11 mg kalcija,
27 mg fosfora,
6 mg željeza,
vitamine A,B1,B2,PP i C (24 mg)
samo 22 kalorije

Post je objavljen 24.04.2007. u 17:05 sati.