Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/frizeraj

Marketing

VAZNO-molim sve da procitaju ovaj post

Bok svima!!!

U ovom postu sam vam odlucio napisati nesto sto ce vam stvarno kad tad zatrebati i sto bi trebali znati.
Na pitanja stila koja je maska super za kosu ? Koju boju da koristim? Koje sampone da kupujem itd itd
odlucih vam odgovoriti u ovom postu i nadam se da me nakon ovoga nitko nece tuziti radi mog dugog jezika(ili prstiju) :)

Poceo bi sa bojama za kosu i odmah bi vam rekao da ovo sto cu sada napisati su rezultati nedavnih testiranja..

..u nas se testiranja nisu vrsila oko zadnjih 10-tak godina i u tom periodu je na nase trziste doslo dosta "sranja" za kosu. Ne tako davno u nas je provedeno istrazivanje i s njim stiglo i puno iznenadjenja.
Odma da vam kazem da na nasem trzistu jedine boje koje nisu kancerogene i koje su donekle zdrave su Garnier(sve vrste).
Image Hosted by ImageShack.us

Najgore su prosle Palette boje za kosu u kojim se ustanovilo da imaju u sebi puno olova(zato dobro prekriju sjedu vlas), i koje ulaze pre duboko u strukturu kose (pa ih se je zato tesko rijesiti), a i na taj nacin dosta ostecuju kosu.
Image Hosted by ImageShack.us
Te boje se cak vise i ne uvoze u Ameriku, Australiju...naravno zato sto su to kod njih vec prije otkrili..
U stopu ih slijede boje za kosu tvrtke Annyer u kojih je isti slucaj.
U nas napuhane, a i jako skupe boje LoreaŽl isto tako nisu dobro prosle. Te boje inace tesko da ce prekriti sijedu vlas, a kosu ce stvarno jako isusiti....
Za boje tvrtke Wella stvarno nista ne znam pa vam ne bih o njima nista ni pisao, ali recimo mojoj majci nije uspjela prekriti sijedu vlas...

Eto ja vam sada stvarno preporucam Garnier jer zdravlje vase kose je u prvom planu.
Inace sa Garnierom ne radim i ako se ne varam uopce je nema u profesionalnim salonima, tako da nebi mislili da je reklamiram


Sto se tice sampona,regeneratora i maska opet preporucam Garnier iako nisu lose ni od LorealŽa(elseve), a moze proci i tvrtka Sunsilk.



Image Hosted by ImageShack.us
Pantene pro-v proizvodi su jako losi(potvrdjeno i mislim da svaki frizer to vec zna-pitajte ga) i stvarno vam preporucam da ih ne kupujete. Oni se takodjer uvoze jos samo u nas i u okolne zemlje.

Eto sada znate koje boje, samponi,regeneratori i maske su dobre, a koje ne pa me to vise ne morate pitati..

Nego imam jos jednu tuznu vijest.
Sutra pocinje skola i mene kuci nece biti 3 tjedna sto znaci da toliko necu ni pisati novi post.
Za tjedan dana mi je DRZAVNO natjecanje u Zagrebu i molim vas da mi drzite fige. Vikend iza mi je maturalna zabava tako da cu zato doc kuci tek za tri tjedna.
Iznenadite me velikim brojem komentara, a ja vam stavim slike sa natjecanja kad se vratim da vidite kako je to tamo bilo, a mozda i svoju sliku da vidite tko je taj Zvonimir(al jos cu razmislit).

Eto drzite mi fige i sve vas puno pozdravljam


p.s tri tjedna vam tako necu ni komentarice ostavljati ali se ne brinite. Kad dodjem ja cu to sve nadoknaditi.
Ako imate pitanja pitajte u komentarima, a ja cu vam odgovoriti kada dodjem....
...i stavio sam vam Celine Dion - My Heart Will Go On (ta mi je pjesma dugo vremena bila najdraza,a i tuzno je to sto me nece biti tri tjedna pa je ova pjesma prigodna za to)
Ha HAsmijehsmijehcoolrolleyesmah

Vas Zvonimir









Post je objavljen 15.04.2007. u 03:01 sati.