Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/broduboci

Marketing

Ja paparazzo


Sjedimo na balkonu jednog našeg hotela.
Prvokategornika. Pet zvjezdica.
Sve je fancy shmensi. Stvarno!
Hotel je odličan, ma znate već i koji je, ali nema veze....
Kava 14 kuna.
Ma šta je to za nas!
Imam osjećaj da su oko nas sve neke poznate face.
A ja kao slikam nešto za blog.
Za stolom do nas, grupa mladih Engleza.
Uživaju na suncu, totalno su cool, opušteni...
Svi imaju crvene face.
Jedan od njih mi izgleda ka pljunuti princ Harry, mlađi sin Lady Di i navodno onog smotanog Charlesa.

-Ma vidi ovoga tipa, isti mi je princ Harry
-Koji to?
-Pogledaj među ovim Englezima, onaj u sredini
-Ma daj, onaj šta se sprema u vojsku!?
-Baš taj!
-A šta su mu onda ovi drugi?
-Oni su mu sigurno osiguranje...
- A šta mu je ona ženska?
- Ona ti stoposto glumi ka ono curu, ali u stvari i ona ti je bodyguard...
- Znaš da ovaj tip sad i meni sliči na princa Harry-a...

U jeku našeg razgovora, naš novoustoličeni princ Harry priđe ogradi

-Idem ga slikat!
-Je si lud, nemoj izigravat redikula od sebe!
-Pa ja ću slikat kao ono bezveze, more, galebove i tako to
-Ma!
- Znaš šta, ja ću ga slikat, a ako ovi njegovi skoču na mene, onda znamo da je to on!
-Ajde!





I evo sam slika princa Harrya, nitko od njegovih tjelohranitelja nije skočija na mene, ali odmah nakon toga je princ u pratnji jednoga od njih iša da prostite u zahod.


Na odlasku iz hotela, zamalo sam se sudarija sa Naomi Campbell.
Možda to i nije ona, ali meni se učinilo da je.
A možda je ovo čak i ona Tyra Banks...
Ma je neka faca stoposto, ali ja se sad trenutno ne mogu sitit koja je, pa će do daljnjega ostat Naomi!





A i ja sam skroz popizdija....






Post je objavljen 14.04.2007. u 18:48 sati.