Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/doroti

Marketing

eh

vrijeme je prekrasno, jučer popodne sam se prošetala sa malenom u trgovinu, ljudi su bili u kratkim rukavima... ja nisam jer sam mislila da je prerano... preznojila sam se... užas. A jutros se sin probudio sa temp i opet ono dosadno curenje iz nosa.... a ja sjedim, jedva pijem kavu grlo me boli i počeo mi nos curiti... O ne OPET!!!! Sličica paketa koji sam od Sandre dobila. Toliko je lijep konac da me odma mami da nešto radim...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
mislim da ove godine necu ništa cvijeca na balkon staviti, puno ćemo biti "okolo" pa se bojim da mi sve ne uvene.tješit ću se..Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
a da jeste vidjeli novog fiću??? presladak je!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Post je objavljen 13.04.2007. u 08:43 sati.