Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/seljancicalolita

Marketing

Angry, very angry!!!!!!!

Ova je pjesma potpuno u skladu s mojim trenutnim emocijama, koje su, u slučaju da nekog zanima, bijes, ljutnja, tuga, razočaranje, bijes bijes bijes burninmad

Želja za razbijanjem i vrištanjem




Razbjesnile su me neke privatne stvari, ljuti me činjenica što toliko mnogo stvari u mom /većina, ekšli/ ne može al ni za Boga dragoga proć kak se spada... iole dobro... Jebeni peh... /I ne, ne pretjerujem/

Hvala Isusu da sam na milijun stvari jako zahvalna i sretna.
Fala Irudu da sam svjesna da uvijek, al uvijek uvijek može bit milijardu puta gore.

Al i dalje mene ono što se događa loše jebe na kutnu garnituru.
Maksimalno.
A trudim se, u pičku Severininu.
Zbilja.

Jebiga, ja nisam sama sa svemirom na TI.
Mislim, svatko ima svoje potajne želje i nade.
Imam i ja.

Al neću pre privatne probleme prostirat na ovom mom javnom dnevniku / prostitutki.
Dat ću vam samo jedan jebeni razlog mog bijesa i tuge i razočaranja itd...

A naravno da je muškog roda.
Naravno da je nešto s pimpekom među nogama.
Kad malo bolje razmislite, nema zla na svijetu koje nije počelo zbog ili od ili za pimpek.

jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dođe neko
i rasplete sve što veže me
sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznat`
koliko sam te voljela

jednom kad mi sretnemo se
u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada

i ako se ti osmjehneš mi
kao nekada
možda ti priznam
koliko sam te voljela

možda ću tad reći ti sve
ali danas još ne
to ne rade velike djevojke
one tek nasmiješe se
i odu bez tuge, jer tuga
dolazi kasnije

jednom kad ti pogledaš
u oči moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje

tad ćemo mi pričati
dugo ko` nekada
i možda ti priznam
koliko sam te voljela


Naravno da je Mr Student odlučio glumit kravaricu i pravit se cool jer on nikome neće reć zbog čeg on meni glumi Mr Nedostižnog i zašto sam ja postala toliki bauk...
Ja se ko zadnja budala držim nekih svojih snova, nekih pogleda i riječi, nekih znakova...
A za koji kurac?
Da ja ispadnem budala.
Zbog koga?
Zbog dva debila, od kojih je jedan sponzoruša, a drugi je najžešći seks u posljednjih godinu dana doživio s Desankom Šakić. mouthwash
Od cijelog svijeta, jebene Europe, faking Hrvatske, vražje Dalmacije, ja se naljepim na frajera koji se povodi za tuđim mišljenjem.
Tako je, dragi Studentu.
Samo ti slušaj Pepeljugu i Snjeguljicu.
Ostat ćeš ti još dugo na Desanki, čini se meni.

Jako sam ljuta. mad
Baš sam posebno iživcirana. headbang
A znam da nije toga vrijedno.Svjesna sam ja toga.
Al objasnite vi to mom ludom srcheku.

Jebiga. Magnet sam za debile i to je to.
A najgore je od svega što se ne bih dvaput premišljala da dođem u situaciju da ga seksualno iskoristim. cerek cerek cerek cerek


I eto za kraj još jedne liriks, i njih stavljam tek toliko da nekako označim da je zbilja kraj nekim mojim snovima i eto.

Seljančica je opet popušila.

Oliver Dragojević - Ajde Zbogom

Još jučer sam znao o tebi sve
Rastavit me niko nije moga od tebe
A danas mi oči tvoje kažu istine
Koje ovu moju dušu rižu na dvoje

Ajde, zbogom, nek ti je sritno od mene
Nikad neću grube riči kazat za tebe
Ajde, zbogom, nek ti je sritno ovi put
Dobro znam da vrime je za sjećanje


I neću te molit, vrati se
Nek vrime čini svoje,
moram bez tebe
Skupit ću forcu svu, za kraj nasmiješit se
Dok ti odlaziš s vitrom i odnosiš mi sve


POST SCRIPTUM:

Znam da je post bezobrazno dug i da ste se vjerojatno dosad več objesili o cijev iznad vrata /pretpostavimo da istu imate/ i unazad se ne ispričavam zbog toga jer eto

Ja sam ovdje izbacila svoje frustracije i bijesove
Barem dio njih.
Drugi dio sam izbacila izvodeći scenski nastup blabla sa Splićankom u njenoj sobi na PRAVU LJUBAV /please, don't judge me/ i to je ličilo na sve samo ne na nešto normalno.
I bilo je baš zabavno.

Opet sam bila JA, opuštena, otvorena i djetinjasta. lud

I sviđa mi se to.

wavemahwavemah

P.S. 2

ZABORAVILA SAM POZDRAVIT MADRILENU pa ju eto sad pozdravljam iako to nema smisla jer ona zna da ja nju THE L WORD i tako to i dalje... A vi odklikajte na nju i pozdravite ju :) HVALA!!!!!!!!

Post je objavljen 10.04.2007. u 22:03 sati.