Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

1.9.2009 IVANE SUNCE MOJE SRETAN TO ROĐENDAN

Danas je mom Ivan, mom drugom unuku a prvom Majinom sinu rođendan.Rodio se za mene juče,a za njega davne 1993.g.Toliko davne da se toga baš i ne sječa , a i dobro je , jer tada je još rat harao nad našim domovima. Rodio se u Zagrebu , i za tako malo godina promjenio već dosta mjesta stanovanja. Par godina živio je s mamom i tatom u Brodu, išao tu i u školu, a onda nakon gubitka mame odselio s tatom i bratom u Zadar, pa Šibenik , a sad živi na Murteru. Ide već u drugi razred srednje tehničke škole, vrlo dobar i odličan je učenik ,već i radi, preko ljeta je konobario u jednom kafiću,a Bogami lagano i ljubuje. kako je lijep nema cure da se za njim ne samo okrene, već da se i ne raspituje i pismanca šalje. Sa facebooka su se i meni javljale da ih "povežem " s unukom. Sretna sam Ivane moj što si tako veliki i tako plemenit , dobar, vrijedan i šta drugo da kažem osim sretan ti sretan rođendan srečo moja i još punu puno sretnih rođendana želi ti baka Tvoja. moj ivane moje radovanje

Post je objavljen 01.09.2009. u 00:53 sati.