Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikakaodijete

Marketing

HVALA ;)

˝NIKADA NE ODUSTAJEMO OD ONOGA ŠTO JESMO!˝

Prošla je još jedna moja godina.
Na pragu je druga, nova. Čeka me da zajedno krenemo u nove pobjede. Sada će se možda nešto promijeniti. Tko zna... Jedino znam da nikada ne ću odustati od onoga što jesam, od onoga za što živim i što volim. Sretna sam jer sam uživala u svojih četrnaest godina. Sve je prošlo brzo, ali neki trenutci, sati, dani, zauvijek su zaključani u spomenaru moga života.


Volim, voljena...
A što mi više treba?


Hvala Vam što ste ispunili mojih četrnest godina... Hvala Vam na svakoj pruženoj riječi, hvala Vam što ste zakoračili stazom moga života.


HVALA VAM!



VELIKA KAO DIJETE

Znaš li što ću ja postati
kada odrastem,
za tvoju ljepotu, svijete ?
Ja kada odrastem
jako velika,
ja ću postati dijete.
Najljepše je kad odrasteš,
a ostaneš dječji stvor,
pa svi misle da si velik
zato što si profesor.
Što si doktor od imena,
stručnjak za rakete -
a ne znaju da si velik
zato što si dijete.
Možeš biti pilot, rudar...
slavni pisac knjiga -
djetetu je svaki posao
lagan kao igra.
Ma nosila ja u glavi
i sve fakultete,
kad odrastem jako velika,
ja ću ostat’ dijete.



Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 09.04.2007. u 23:53 sati.