Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

OHNE TITLE..........

Včera sam još posle išla na drovo...šoky je rekel da bo moniko spotral ak jo nam došla...još me i ivek zvol i nagovorjal ka dojdem...trebal je šoky po mene dojti z skuterom,al so ga ostajli doma...no i unda sam konačno došla...šoky mje mom počel točiti bambuse...došla je i marina.......pa i muža i hozjak....al so hoza i muža fletno išli...unda je monika išla z ivanom...pa smo jo i marina ostale z dejčom,filipom i šokijom..pa je i marina išla jer joj je bilo dosadno pa sam ostola z ovim talibanima....uh.šoky mi se tam celo vreme nekaj...čovek me pokušaval pitati dal bom z njim...al jo ipak volim svojega bebača i nej ga stojla zbog lukeca....unda smo jo i šoky išli do ovih....i on mej veli:sabrina...jo bi te nekaj pital...morem?a jo onak z topa velim:ne...on mene prime za vrot,a jo mu odma zemem roko doli...kajpak on misli da bo saka koju si on zamisli odma z njm...pa smo jo i monika oko pol deset išle..šoky i ivan so nas šteli spratiti do nosipa,al smo se požurili ka nedo z nami..i unda monika zove šokya...te pak se još štel z menom spominati...i pok me pital dal imam dečka...dok sam rekla da imam,mje nekaj počel blozniti ka to čim prije rešim..u biti ka stovim nevčija zbog njega...nagovorjal me neg bor probam...al nam nit pokušavala...ipak jo joko volim svojega bebeka....i meni mona denes veli da je lukec fejst srdit ka nećem biti z njim..i da sam jo jedina puca koja ga je odbila....al neko ga fakat mora spustiti na zemljo.....al dober je on dečec...denes sam išla k kumi v droškovec ka ju pozovemo na fermo...kak ima super sina...eeeee...šteta ka je goran ne bil doma.....već sam ga dogo ne vidla...posle smo još išli k nekšem tatijovom frendu...nako duuugo vremena sam išla nekam z storcima....ne mi se dolo iti,al so me stirali jer smo išli k kumi...no dobro ve sam pok tri mesece bez brige...aj pooozz i pusa sema.uživajte na ferijowavewavewavewavewave

Post je objavljen 09.04.2007. u 22:03 sati.