Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/seljancicalolita

Marketing

Sretan Uskrs + Mali Vodič Za Muškarce

Za ugođaj


Mili moji najdraži!

Prije svega vam naravno sretan Uskrs, a ako ga ne slavite onda vam svejedno sretan dan... nečega. Eto.

Sretno nešto svima vama.

Ali, moj Bože dragi, ovaj naš mali smiješni svijet je svakim danom sve manji i smiješniji.
Ludilo.

Tračevi se šire, al nije ni to čudno, nego je čudno što se šire od strane muškaraca.
Da.
Onih kralježnjaka koji ismijavaju žene kad tračaju.
A usto su, mooooj Bože, muškarci svakim danom sve podložniji uvrijeđenosti. dead

Mislim, ja kužim da se žene više nego lako i brzo naljute i uvrijede, al Bogu hvala isto se tako lako i brzo odljute.
Uglavnom cerek

Ali muškraci...
I opet zazivam Boga :Glavni Frajer:
Al su stvarno jajasto čudni
(jajasto tako nema veze niti ikakvog značenja u ovom kontekstu, to je tu samo u čast Ricki – she'll now why)

Prvo, uvijek se čude kako je nas žene teško skužit. nono
A šta s njima, majku im njihovu?!
Sve glumataju nešto, preseravaju se, nabacuju se, hladni su...
Ma da nije Uskrs, sad bi rekla šta mislim o tome... Al neću, bit ću pristojna...

Primjer:

Student (za one koji ne prate moj blog /sram vas bilo!!!!/ to je frajer, a čije nego dalmoške krvi, na kojeg se više nego strašno palim zadnjih pola godine, i to ne samo jer izgleda kao savršeni bog ljepote, nego je po svemu moj Mr. Idealni...kiss ) je na više načina pokazao neku želju za aktivacijom i akcijom, a kad treba... Ošla baba s mudima.
I opet i opet... Ma marš ti i taj tvoj način... Il me odjebi il me pojebi...

/Opsovala sam... x2... Oprosti mi....../

Ako već nama prigovarate što nas je „teško shvatit i zadovoljit“ onda barem nemojte bit licemjerni pa se ponašat isto tako /ako ne i gore/.

Uostalom, cure uglavnom uvijek manje više jasno daju do znanja kakve su šanse...

Zato, dečki NE SERITE!!!!!!!

Daklem...

Lekcija numero uno:

BUDITE IZRAVNI (bar onda kad je situacija druge osobe kristalno jasna i čista)
i NE SERITE!!!!!!!!!!

Zatim, mutave trakavice.

Oprosti, ako si bio s nekom curom čitavo jedno stoljeće, i ne planirate opet bit skupa, a želiš imat neku normalnu vezu s nekom normalnom curom, a ne možeš dok ne preboliš bivšu...

PA NEMOJ SE ČUT S NJOM NON STOP, MAJKE TI ISUSOVE one sirote...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I opet imam primjer, simpatija moje frendice...
Stoljeće je bio s curom i ajd sve pet kužim ja bol patnja suze problemi cmolj cmolj svi smo to prošli... Al se moraš odlučit želiš li opet s njom, il se pak želiš okrenut budućnosti... Možda ti je jedna savršeno dobra cura pred očima, a ti i dalje cmoljiš nad porukama bivše... Nemoj si to radit... headbang

Image Hosted by ImageShack.us

Onda...

NE POVODI SE ZA DRUGIMA!!!

Mislim, u prvom redu razmisli da li se TEBI ta cura sviđa i da li možeš SEBE vidjet s njom...
Koliko kreten i nezreo možeš bit da od....biješ /nisam opsovala, aha!/ curu zato jer se „frendovima baš ne sviđa“.
Pogotovo ako su ti frendovi mutavi gay hermafroditi

/da li je gay hermafrodit oksimoron?/

koji su u vezi čista sponzoruša ideadli su pak u vezi samo sa svojom desnom šakom.

Budi muško, kvragu. Nemaš deset godina /nadam se/ i imaš SVOJE mišljenje, SVOJE osjećaje, SVOJ život...


Evo dragi moji...
Nije post nit dug nit duhovan nit je izmislio toplu vodu, al je najpametnije čega se sad mogu dosjetit, moje je, origigi (začudo, reći će neki... npr. neki koji napušu post svaki put kad papa opsuje!!!) itd...

Hvala MaDriLeNi na komentaru podrške i ignoriranju na MSN kao kazni za nepisanje posta... bang
Hvala Studentu za ljutnju koju osjećam jer ga nemogu seksualno iskoristit...
And I want to thank the academy... And my muuuum, and my daaaad....

Live long and prosper!!!

kiss

Post je objavljen 08.04.2007. u 19:40 sati.