Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

Don`t forget your smile...!!!!!!

wavewave


......evo mene nazoj.....včera navečer sam išla k meši,jer moramo zbog ferme...posle smo mislile iti do vuzmenke tu v prelogu,a unda kud koji mili moji...al mje moj mali bebek kojega joko puno voljim rekel ka dojdemo k njim v cirkovljane...raheli se ne dolo,al zoto so cila(klara) i sanja bile za akciju...oko 9sam došla z meše.storci su mi bili v čukovcu,pa smo ih morale počekati ka nas otfuraju....unda je cila došla k mej...pa smo jo sis i cila išle tu do vuzmenke v prelogu...moji su već bili tam..još smo počekale sanju...i konačno smo išli v cirkovljane...joooj dok sam vidla ove.....uhhh.kos i nevčo su bili nažreti..skoro sam zakucala nevčija..al kaj bi unda bez njega...ma dobro neje taak fejst bil pijan...čim me videl,mom se streznil.heheheheh....cila,sis i sanjek so išli do vuzmenke..jo sam tam ostola z nevčijom i kosom....pa smo i mi išli glet kak to zgledi..al je već bilo 22:00 pa ga već ne bilo baš ljudi..tam v nekšem dvorištu je sviral mustač bend...tam ga bilo dosta ljudi...pa je sister išla nagovoriti storce dal smemo v dom....i pustili su nas..itak smo išli do doma...ove so išle maalo prije nas....pa so dišle k himzijo..nevčo,kos i jo smo išli v dom...nikoga ga ne bilo...no al unda so došle ove,đođo,mrc,kinč,bambi i te još nekši..pa je došel hižman i neznam još ko jer se ne zmislim baš....hižman nam je od himzija donesel pive...unda ovima litru kruškovca...a kaj je posle bilo v domo,neznam,jer sam dišla z bebekom vun....pa smo se negdi za jano vuru vrnoli....išla sam pitati sis da storci dojdu po nas...nevčo je rekel ka pemo do njega,al unda sranje...storci so došli po nas tak da smo morale zu home...a jo bi taaaaaaaak još ostola..al buraz mje trebal dojti z austrije pa smo se morali žuriti....i idemo mi dimo...cila se celi pot keljila...sister je bečala da bo rigala...ak se nažrla kruškovca i pivi..čim sam došla,išla sam spot...al sam još jeno 3 vure ne zaspola...prvo sam se jano vuro dopisivala z bebačom...joooj ljudi kak jo njega volim...unda mje sister počela bečati da joj se riga...pa jo je zvol varga..unda sam još morala poslušati te njihove razgovore...nikak da zaspim...unda mje još buraz došel z austrije..i počel nekaj prepovedati.i već sam se v 6 morala stati jer sam išla k meši..posle su došli moja futur kuma i kum i sestrična..pa smo jo i sister išle z njima v cirkovljane...uh pa zodnje vreme sam tam već neg doma....pa smo oko 2došle dimo. ................................. buraz mje išel v Krško na speedway.......sosed me nagovaral kaj pem z njima....jer ipak mi bratić vozi trku...al neak mi se na dalo iti….posle sam z monikom išla do šokya i ivana...tam so se navožali z yukatanom..šoky me nagovorjal ka se pem z njim peljat,al ne fala još očem živeti...e koje te gluposti delaju.....da sam vidite kak se voziju...jeza me lovi......pa so dšli fić i dejć..jo i mona smo se malo navožale z skuterom..pa me unda dejč peljal.....posle smo išli na drovo...dejč tam ima nekšo kučico...pa so donesli pijačo...se u semu bilo je oke...al se mej taaak fejst spolo.....i ve se tu gubim po netu...ajd gibam.pozzzz sema i SRETAN USKRS!!!!!!!!!
wavewavewavewavewave

Post je objavljen 08.04.2007. u 19:05 sati.