Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

SUVREMEN I SVET

PERVEZNA PRIRODA

rastuče nebo
padajuče zvijezde
bršljan iz usne
drugi me zavede

krvarilo joj dupe
ispod stare krošnje
gledao sam pičke
mlade kuje trošne

dizao se nije
on umiro polako
zavukao prst, polizo
činilo se glatko

shvatila tek poslje
gleda koda neda
stavim joj ga u usta
slatkog poput meda

curilo joj jako
niz tople usne njene
onakve roza crvene
učinio sam blijede

brada mlada nakremana
dobila je sestru
po imenu sperma
curilo niz vestu

skakala je satima
vrištala u mraku
rodila mi sina
nadala se braku

poslje nosila je suknju
preko vagine svoje
rodila je čudo
ali djete moje

nadala se curici
rodila je sina
svršavala po ulici
za njega nije briga

dobila je kočiju
vozila je princa
uzela mu nevinost
podarila mu klinca

nije ju briga
s kim ga ona vara
princ ionako postao
Veličanstvena budala



STARAČKA BLUDNJA

manje više dogodi se
da nam bake naude

naude nam na taj način
da nam djecu porode

a ta djeca, djeca oca
velikoga grješnika

sada bake onako slasne
zarađuju na ulici

ako želite ih zadržati
držite ih na uzici


Post je objavljen 07.04.2007. u 08:36 sati.