Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/neeskvik

Marketing

nnnneeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ljudi moji..evo mene...loša vjest..lucija mi nočas ide u jebeni dojčland! pa kako ču ja bez nje..s kim ču ja ogovarat određene osobe??haha..hi hi hi...ma valjda ću preživit idučih 10 dana..nego ovako...danas igrali hajduk-dinamo..zahvaljujuči našim dragim profesorima nismo gledali,već smo ko neke budale u razredu se okupili oko radija i slušali...al bilo je dobro,pogotovo kad je hajduk bio u vodstvu 2:0..(pozz zelc`ka)...danas nam je razrednik govorio kako mi možemo i moramo utjecat na sranja po stadionima za vrime ovakvih utakmica, kako nesmi bit podjela između torcide i bbb...la la la pa covjece kako??? ja prva nevolim bbb...mislim ti sa covikom koji navija za dinamo moš pričat, postivat ga... ali kad mi neko dode i pocne srat protiv hajduka ja se tako iznerviram i tako se posvadamo...ma necu upoce pisat o ovom samo se pošteno iznerviram...eto moji ljudi nemam vise inspiracije..c ya!pozz

Post je objavljen 04.04.2007. u 22:19 sati.