Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Apoteka(rka)



Gripom zgažen ostao sam bez andola i lekadola (kurca ne vrijede) i otišao do apoteke
Isto tako, iz par izvora sam saznao i da ima neki novi preparat za moje nerazdvojne drugove hemiće, pa reko, dvije muhe jednim udarcem

I onda se, kako to obično biva - ponovi povijest
Hoćeš kupit Erotiku, kurtone ili Vroči kaj, a na kiosku – žena
Pa dođeš doma sa Sportskima, Pepermintom, Mandrakom, Eks Almanahom i Politikinim Zabavnikom, ovisno u kojem si već razredu...

Ovaj put umjesto klasične apotekarke, simpatične „trovremenski taft“ tetice pred penziju vrlo dobro suočene s mojim tegobama čovjeka koji sjedi 10 sati dnevno za kompom, jede kaj si skuha i nervira se osim kad spava – una belisima sorpreza!

Nešto seksualno, mlado, tek izašlo s faksa, sitno, tvrdo, nasmiješeno...
Prekrasno zelene oke naglašene Rip Kirbi naočalama s debelim okvirom i zubi na kojima bi se mogla održat Zlatna pirueta...
I ona njihova prokleta kuta kroz koju ne vidiš dojak pa ga shodno tome zamišljaš monumentalno geometrijski okruglim na vrhu začinjenim stalaktitno kamenim izdankom debljine one tjestenine za juhu iz djetinjstva koja se više ne proizvodi

I umjesto da joj kažem, gospođo, nemojte me gledat, ja imam djecu, ja se razvezo ko Trabant i sad imam doma maksflu, andole, klaritine, herpleks, supradin, pepermint i vodicu za desni – sve skupa niti 300 kuna
Šule i dalje peče, a ja čekam drugu smjenu

Zašto zgodne žene idu na farmaciju?
To je težak i dug štreberski faks nakon kojeg si osuđen na prepucavanje s nadrkanim besposlenim penzićima koji nit vide, nit čuju, nit znaju kaj su im doktori napisali na recept
A možda je to pak osveta doktora opće prakse koji su morali studirat deset godina medicinu da bi sad radili za 6.000 kuna
Dok tete u apoteci imaju od 8-10.000 kuna plus bonus od trgovačkog putnika s kojim se dogovore koji će ti lijek savjetovat kad im dođeš bubani
Jel neko kaže mladim ljudima kad upisuju faks gdje će se moć zaposlit i koliko će zarađivat?
Ideja za sajt!

Jaka ta farmaceutska industrija
Prejaka...
Kako nas kradu
Baba, šalji metvicu i bosiljak!

Herpleks me nervira glupom reklamom gdje glas tete koja ga reklamira palucka pun sreće gugutajući o herpesu koji nestaje prije nego kaj dođe
A nešto mi raste u, od maramica, popluna i kuhinjskih krpa iritiranom bobrokovskom nosiću
30 kuna za tubu veličine zmijske suze
I iz tube prvo dva centimetra stišćeš zrak
Sad sam si namazal nos, i ak bu mi sutra još nešto bilo idem s avionom na Koprivnicu i rušim Slaven Me Lupo

Mrzim gripu

Post je objavljen 05.04.2007. u 07:51 sati.