Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/doroti

Marketing

Tunika i prslučić

silno sam se trudila završiti svoja "remek" djela prije nego odem na put... ali subota je bila udarna za neke druge stvari i pripreme za put a nedjelja-cvjetnica ništa nije dala da se radi. Tako je maca za moga sinčića ostala nedovršena....nije nešto; jer sam poludila 4 puta sam prednjicu porila i opet na kraju falilo mi vune za 20 redova!!! pa to je da poludiš kada si u knap!!! U subotu smo posjetili sajam lova i ribolova, Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
a bilo je i pletilja koje su prestavljale turističke zajednice, radi se o zlatnom vezu ili o ručnicima... ja sam dobila jedno končano jaje..Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
duzna sam JANI ispriku jer ružica sa prijašnjem posta je od njezinog upustva...nadam se da se ne ljuti...
A od Konca što mi je SANDRAposlala ispalo je ovo; i to super!!(Barem sam ja prezadovoljna)Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ovaj tjedan se odmaram kod svojih roditelja, više će se kolači raditi nego ručni rad. Sve vas lijepo pozdravljam hvala na komentarija i čitamo se poslije Uskrsa!!
SRETAN VAM USKRSPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Post je objavljen 02.04.2007. u 12:58 sati.