Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Planica after party

Transkript telefonskog razgovora:

DMJ: Oš doć u SPUNK, ima koncert Biljana a i doć će svi s Planice?
Riba: Naravno, fali mi brdo slika.
DMJ: Ali nisam imao fotić...
Riba: Ne tih slika...

I tako smo manje više popunili cijelu memoriju. Meki je bio zalutao do planinarskog doma, Muf zaspao u barskoj stolici a ruksaci i kape su uglavnom oprani i vraćeni vlasnicima. Ja sam ispao vrlo glup jer sam išao platit rundu s preostalih 20 kuna u novčaniku pa me spasio Pruga koji je bio na šanku. Blam.

Ali i nad blamom ima blam!
Fala Joško!
JAKO PIJANI SLOVENAC NA PLANICI

Negdje sam iskopao sliku s Planice u ljeto 2002.
Od navijališta do isteka zaletišta cca 20 minuta, do vrha još 15. A tako strmo da ovce pasu pod ručnom...
Adame, svaka ti čast i čestitke za osvojeno prvenstvo. Ako nisi lud ni alkos, trebaš stvarno muda mamutova za spustit se odavde
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ajmo Barakude, rastočite Ugare, Balaton im se zaledio dabogda...

Zakaj su Mađari tako jaki?
Pa trener im se zove Kenjaš Kamenje


Juru Ožmećša za glasnogovornika HDZ-a!
Šta taj priča, isuse...

Nažalost, Bušlje je morao pogriješiti
Iznimno čvrst finale
Mađari brzo plivaju
Joj, joj, joj. Joj, joj, joj, joj, joj...



E, da.
Pomozite:

WANTED

CRVENI FIAT UNO (91.)
ST 933 EH


Zadnji put viđen u subotu, 24.03. oko 2 sata na predjelu Kruge (Zg).
Budući da se vlasnik privremeno vratio u Split, sad ga ne traži niko osim policije, a oni sigurno imaju i važnija posla.
Vrijednost mu i nije neka, više sentimentalna.
Sad vjerojatno negdje leži bez goriva, tužan i ostavljen.
Zato ljudi, ako primjetite crveni uno sa splitskim tablama u Zagrebu, reagirajte.
Zovite policiju ili mi pišite na blog.
Tablice mu je lako zapamtiti - Eh kao peh.
Pivo i ćevapi poštenom nalazniku.

DIDA96

Post je objavljen 01.04.2007. u 09:01 sati.