Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

Kako Je Umro Petar Pan?

Skaut - Kako Je Umro Petar Pan


Trebala sam već odrasti.
No, ova će vila vjerojatno prije ostariti, no što uspije odrasti.

Za mene Petar Pan neće nikada umrijeti, izgubljeni dječaci nikada neće poželjeti obući odijela i svezati kravate i uzeti aktovke i postati poslovni ljudi, zvončica neće otresti vilinsku prašinu s krila, kao nepotrebni balast ... neće procijeniti kako je praktičnije ići pješke il' voziti se autom ...

No, ipak ću se morati naviknuti. Da ne misle i ne osjećaju svi tako.

Da neki odluče baviti se praktičnijim stvarima. Baciti igračke u pješčanik, koplje u trnje ...obrisati vilinsku prašinu s krila ...
Ili da se, povrijeđeni nečim, nadure ... i odu. šutke il' vrišteći.
Neki za koje sam vjerovala da bi to zadnji učinili ... za koje sam mislila da to nikada ne bi učinili ...
Nadati se samo mogu da će se neki od njih predomisliti, vratiti se.

Neki su se već i vratili.
Neki su si odstupnicu ostavili ... napisali post o ljubavi, pa ga ostavili da stoji kao tračak nade da će opet doći ... jednom, kad se odljute, odmore, rane zaliječe, inspiraciju obnove...
Neću se prestati nadati ...

Uvijek će me boljeti kad se netko drag odluči igrati se negdje drugdje ...
Još će me više boljeti kad netko drag odluči da mu je igra dosadila... il' kad mu snage za igru ponestane ...

Razumjet' ću to, il' barem pokušati razumjeti ...
Nadat ću se kako će netko ipak ostati ... kako će neko ipak ponekad svratiti do jezeraca ... da se sa mnom poigra, da sa mnom poleti ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
empty playground


Pa čak i ako nitko ne dođe, ja ću se igrati i dalje.
S vjetrom i oblacima, s valovima i pijeskom ...

Jer ja sam odlučila igrati se i dalje ... igrati se zauvijek ...


Post je objavljen 29.03.2007. u 23:59 sati.